網頁

2011年9月9日 星期五

World Police and Fire Game 2011 New York

Husband去紐約參加兩年一度 World Police & Fire Game 2011, husband打網球比賽, 我都要去啊, 支持吓, 又可以探細佬一家, 細佬叫我唔使帶個腦去架啦, 因為佢已經安排好美加行程, 酒店租車都唔使我地理, 太好啦!  細佬車我地穿洲過省, 去咗好多地方; 今次途經或者逗留嘅洲省; 美國有: Massachusetts, Connecticut, New York, New Jersey, Pennsylvania, Washington D.C., New Hemshire, Vermont, Virginia, Maryland, Delaware. 加拿大有: Ontario, Quebec. 真係見識好多事物, 又覺得自己好叻嘅啫. 雖然今次遊咗3個幾星期, 仍覺未夠呢, 希望下次可以再逗留耐d.


一到步紐約市, 隨即去大會辦事處領番個証.



大會會堂內嘅表演, 表演者都係消防員或者係警察, 好高水準架.






排旗位..... 美國旗第一位, 中國旗被放在美國旗隔鄰, 美國都好重視中國啊!



喺紐約市嘅街頭, 隨時都會見到警車, 警察. 今個旅程係聽得最多警車響號嘅一次.



喺呢個網球場睇husband打比賽, 雖然曬唔正, 呢日都蒸燶咗. 第二日咪攪我, 我要離隊自己搵節目自己搵食.



後來轉咗呢個場, 好好多啦, 有個冷氣會所, 有wifi , 唔使成日曬住呢!



香港網球隊員攞的金牌.



去唐人街出席當地警察協會邀請嘅晚宴, 途中遇到騎警, 好有型呀! 有朋友話佢移民咗廿多年都係見過一次咋;   後來喺晚宴地方又遇到, 同騎警叔叔影番張相先.






husband每次同對手打完波, 大家都會交換紀念品, 交流一吓, 掛帶同 pins 都係德國對手送的, 佢地都帶同太太同仔仔女女嚟打氣, 好開心呀, 大家都好有運動精神架, 除左支持自己人, 見到對方有好球都會拍掌呢.



FBI紀念筆



好似又係德國警察送的.



加拿大魁北克
 

泰國



美國FBI



加拿大魁北克



芬蘭

今次旅行比我有大嘅生活體驗, 因為husband有幾日係全日比賽, 大家都唔想我喺球場乾曬, 我要照顧自己嘞, 真係想像唔到我呢個C9仔可以自己一個人喺地球嘅另一邊, 陌生嘅街道上遊蕩咗幾日,又亂闖亂撞去搭紐約地鐵.  我都會提高警覺架, 間中望吓廚窗睇吓後面有咩人跟住.

6 則留言:

  1. wow, 你先生好勁喎!!!
    美國人真係好直接, 一面大國旗做左舞台的背景, 如果係祖國呢, 又會覺得好"娘".......
     
    美國和加拿大呢, 我都係喜歡加拿大這個國家, 感覺和平d, 優遊d, 和冇咁霸氣........妳今次的印象是怎樣?
    [版主回覆09/11/2011 18:43:00]個獎係佢同事嘅呢! 可能我係殖民地長大, 所以對國旗無咩感覺, 當見到好多美國人把國旗掛在屋前, 我覺得佢地好愛自己嘅國家. 加拿大比我印象係有自信, 有傲氣. 美國印象係死硬派.

    回覆刪除
  2. 原來你husband係阿sir!
    [版主回覆09/11/2011 18:26:00](Empty)

    回覆刪除
  3. 你真係幾叻,我去美加旅行時,都覺得幾疲倦。
    [版主回覆09/11/2011 18:25:00]真係幾疲倦呢, 而家仲有d時差未回復正常.

    回覆刪除
  4. 中秋節快樂
    [版主回覆09/11/2011 18:24:00]中秋節快樂!

    回覆刪除
  5. 噢!地利 Oh!tria2011年9月13日 凌晨1:49

    香港網球隊員攞的金牌....即係你husband攞??!! 好似又係德國警察送的.>>> Yes!!! German police
    [版主回覆09/13/2011 11:34:00]唔關我husband事架, 因為網球係分組自己去比賽, 個獎係個人嘅囉, 我husband 打到入四強都好叻架啦!嘻嘻.. 德國警察伯伯同埋佢d屋企人好nice.

    回覆刪除
  6. 亞老公都好叻喇,打到入四強喎﹗我諗,我哋都係掛英國旗會開心啲
     
    [版主回覆09/16/2011 07:57:00]哈哈, 我同你一樣想法.

    回覆刪除