網頁

2011年9月17日 星期六

紐約市街頭日與夜之夜

夜晚嘅時代廣場一帶和日間一樣咁熱鬧, 嗰d(我估係)LED 燈嘅屏幕和大電視四處都是, 覺得佢好嘥電呀, 嗰d燈同電視日間都係開著, 好唔環保.....救救地球喇!






 


 


 


 


 


 


 


 

咁C多人, 唔係咁睇真係唔掂.....

 

喺唐人街門牌1881嘅警局.

 

發覺好多警局門口都泊咗好多警車, 警局無car park咪好唔方便囉!

 


 


 

唐人街麥記...

 

17號碼頭入夜都好熱鬧



 

船頭嘅錨同我地平常見嘅唔同, 佢係適用於沙底嘅海床, 可以'食'實海底嘅沙.

 

隻鞋掛得幾好睇吖

 

打風嗰日,行完夜街返到酒店房就見到呢張通告!好彩我地住嘅酒店無受影響.
唔好彩嘅係唔見咗部相機嘅spare電, 可能行街換完電, 袋番舊電落袋, 其實袋咗落地, 太迫人啦!

1 則留言:

  1. 舊電功成身退了, D相好靚, 好清晰.  
    [版主回覆09/21/2011 20:40:00]thanks! 我以前影相好多時都手震, 似家手定咗好多, 所以清咗呢.

    回覆刪除