網頁

2011年9月16日 星期五

紐約市街頭日與夜之日(一)

‎11日留喺紐約市都好似未行得晒, 行嚟行去都係好熱鬧嘅第七大道, 好有文化氣息嘅第六大道, 好多名店嘅等五大道. 唔知點解咁多人鍾意去, 包括我個女, 佢恨到不得了, 可惜要返工.....

我呢 ~ 見識過OK嘞~

唔係偷影, 吉他牛仔好歡迎遊人同佢合照的, 不過分分鐘比佢捉住你隻手去摸佢pat pat叫你影相...






我都好想同呢位女郎合照張相, 可惜呢日係我自己一個人遊盪.



派傳單的女郎, 很nice 的, 知我影相, 立即帶著燦爛的笑容擺pose.





隨處都有的街頭小吃..



噴在消防局前的地上.



消防局的門....難道有蝙蝠車出入..



雖然打風落雨, 但係酒店門外一樣咁多人



打風(呢...咪嗰個Irene囉)當日紐約的街道上如常熱鬧, 但我睇香港水果報話紐約時代廣場一帶因為打風變了死城一樣, 和事實有出入呢, 所以報紙寫嘅都唔好盡信



係香港電視日日都見嘅畫面






在紐約會見到好多長嘅砵砵車, 但白色比較少見.



因為打風, 好多店舖都關門, 有開的當然大排長龍啦!






The Museum of Modern Art.....有好多人排隊, 入去睇睇, 我唔知有無睇錯, 入場票要七拾幾美元.












呢架飛機係第一架由巴黎不停站飛往紐約的飛機模型, 介由卡地亞廠用純銀造的, 命名 " Question Mary"擺放在第五第六大道之間的郵政局大廈內.
講起嗰間郵局, 搵到我CC吓, 成座大廈無門牌, 無郵政局標誌, 仲要喺兩道門入面再落樓梯,要問警察叔叔先搵到.



呢...呢間就係郵局入口嘞 ~






不但只在街頭, 亦見過有少年在地鐵車廂內賣藝.



2 則留言:

  1. 可能有消防蝙螎車呀……
    [版主回覆09/17/2011 15:25:00]係啦! 我都係咁諗

    回覆刪除
  2. 噢!地利 Oh!tria2011年9月17日 凌晨4:11

    係咪同一日黎架? 一時咁好天o既?
    [版主回覆09/17/2011 15:28:00]唔係呀, 係我喺紐約11日影嘅街頭相濃縮版. 落雨嗰日就係紐約打風嗰日囉.

    回覆刪除