網頁

2011年9月29日 星期四

美加遊之蒙特利爾 (二)

呢日一起身第一件事就係撥開窗簾睇吓有無落雨, 雖然陰天, 已經好開心啦~





見得最多就係呢個 "ARRET" 字, 幾乎個個路口都要停車.




郵差叔叔 ~ 睇佢嘅背帶就知加拿大郵局對員工嘅工業安全做得好好喎.




無啦啦行人路中間有個咪錶, 知唔知架車泊喺邊呢?






其實已經好熱氣吓,  不過見到d炸雞好吸引, 叫咗杯大大杯嘅可樂配佢 ~ 平時我唔食雞皮, 佢d雞皮又薄又脆 , 忍唔住都食咗幾口.




占士甸呀 ~









Basilque Notre-Dame De Montreal (諾特丹聖母大教堂)外國的教堂我永遠是影唔晒入鏡的, 太宏偉啦.
























1967年蒙特利爾世界博覽會的場館. 遠望以為是玻璃球體, 原來是通空的.




好似香港舊款信箱.









蒙特利爾塔~










用噴漆可以噴得咁靚


1976年奧運會舉辦場地 ~ 蒙特利爾的奧林匹克體育館(Olympic Stadium).


喺蒙特利爾最後一個路經嘅景點啦, 攞番架車回波士頓啊~



d 雲又厚又低好恐怖



返回波士頓途中好大雨, 水撥狂撥都睇唔清前面路面情況!



最後喺加拿大shopping 機會~



喺蒙鬼利爾好似去咗歐洲咁, 好開心...因為買咗幾樣我好鍾意嘅收藏品.
加拿大嘅旅程完結, 返回美國境~
又五小時嘅車程返回波士頓細佬屋企喇~

1 則留言:

  1. 我記得蒙特利爾市容好靚!通街種滿花草,現在還是
    不是這樣?
    [版主回覆10/01/2011 01:52:00]都有d街種咗花, 我覺得舊城區靚d.

    回覆刪除