網頁

2011年9月26日 星期一

美加遊之多倫多 (一)

由尼加拉瀑布區至多倫多大概要3小時車程, 呢日約咗認識了兩年多但又未見過面的 Jenny, 她來酒店接我和我husband, 在lobby等候期間心情有少少緊張呢!

呢間Marriott 房間唔多, 環境舒適.



在大堂有自助咖啡供應, 亦有免費上網.



我這個陌生人第一次到多倫多, 多謝Jenny安排了一頓豐富的晚餐!

這餐廳前身是一間鐘錶店, 心想這招牌必定很有紀念價值, 所以仍被留下來; 而餐廳亦以Ruby Watchco為名呢.



餐單會因當日的食材來設計, 所以每日的餐牌都是不相同的.



右邊那位是著名廚師Lynn Crawford, 很和藹的, 還在餐牌上為我們簽名, 其中一張餐牌已經做咗我嘅收藏品喇.



自家製的牛油嗎? 真想試試





如果我屋企d 沙煲罌餐用晒le creuset :) :) :)



新鮮的沙律菜, 烤過的杏仁, 脆脆的煙肉, 藍芝士配上檸檬香草白醋汁, 很清新可口.



蕃茄沙律



Smashed Potato with Sour Cream & Bacon.



用上餐廳自家品牌的芥末醬醃泡的烤雞, 厚厚的肉質, 很美味~




10年的Ottawa Valley Chedder 芝士配上country bread, yummy!
每樣菜色我都很喜愛, 由其我是個西餐人嘛~



再來個Apricot cake! 實在太full喇~



Jenny還載我們遊車河, 夜遊唐人街 .....



希望下次可以再到多倫多時留耐些時間, 又或者妳快快回來港喇!

3 則留言:

  1. 多謝你無私的分享旅程, 令我有如身在其中 .
    [版主回覆09/28/2011 14:33:00]不要客氣! 其實都為自己留下些回憶, 我有時都會喺呢度睇番自己過嘅生活點滴呢. 多謝你的支持呀!

    回覆刪除
  2. Lynn Crawford she is a quite famous chef !  good for you !
    [版主回覆09/29/2011 14:12:00]係呀, 我都有幸同佢一齊影咗張相.

    回覆刪除
  3. 噢!地利 Oh!tria2011年10月7日 下午6:21

    Jenny係o係blog識o既??
    [版主回覆10/08/2011 00:30:35]係呀~ 真係聰明嘞.

    回覆刪除