網頁

2011年9月28日 星期三

美加遊之多倫多(二)

在多倫多的第二日~


一致通過~大家都話要食港色早餐, 我好耐無食過有青豆雜菜嘅火腿湯通粉啦!
嘆完早餐又繼續行程囉~



大減價兼可以隨便坐坐 ~





Spadina Museum ~ 唔見有人, 我地都唔入去嘞!



Casa Loma城堡 ~ 由地下室至頂層共有五層, 由亨利爵士(Sir Henry Mill Pellat)始建於1911年, 耗時3年完成.......
咁短時間可以興建好一座城堡, 必定用上許多人力物力先得嘞.



呢朝陽光普照, 影完相之後, 個個都想快快去下一個站, 連城堡都唔想入~



Dutch Dreams ~雪糕專門店, 舖外裝修七彩得嚟古古怪怪.
就因為古古怪怪所以特別記下地址. 78 Vaughan Road, Tornoto, Ontario M6C 2L7   


好似唔多合理, 不過列明清楚都好嘅.



店內天花嘅吊飾慢慢睇, 有排睇.....
 

雪橇, 樂器, 銅煲都有.....



呢個木製網球拍連球拍夾夠經典喇~



連馬仔都有....



我反而最愛店內牆壁上的照片.






雪糕賣相同間舖裝飾一樣, 亂七八糟, 總之係多多多, 一上枱, 嚇 C 你.



呢隻碟又係怪怪的, 有d似.......唔知你覺得嘅和我相同嗎?



好多時泊咗部車都影番張相, 唔記得都可以睇番..








好多地方都有單車租, 又可以喺其他地方還車好方便.








Tornoto Eaton Centre ~ 好大嘅購物中心, 想行晒要係度住多兩日lu, 不過行咗一陣已經有收穫啦.



聖勞倫斯市場 ~ 市場內賣的東西啱本地人多d, 買唔到返香港, 所以行咗一轉就走嘞.



想買d試吓味道, 但覺得唔多衛生, 無試.....
 




呢晚食粥粉麵飯, 不只味道就差, 服務都差.....



無下次啦!

2 則留言:

  1. 噢!地利 Oh!tria2011年10月7日 下午6:34

    我上次去聖勞倫斯市場時佢閂咗.
    [版主回覆10/08/2011 00:28:08]聖勞倫斯市場好細, d野又唔啱睇, 無損失呢~

    回覆刪除
  2. 火腿通炒係我去外地旅行時好想食的港式食品
    [版主回覆09/26/2012 22:08:30]係啦, 反而喺外地可以食番以前的味道.

    回覆刪除