網頁

2009年10月30日 星期五

生疏了的雪芳蛋糕.....伯爵奶茶雪芳

好耐無焗雪芳蛋糕了, 生疏晒啦........打蛋白霜時猛問自己......得未呢? 得未呢?


 



伯爵奶茶雪芳


 


 



一食落口, 咦點解咁嘅, 雖然唔係乾, 仍然軟軟的, 氣泡太大了, 總之唔係咁好食.


要努力啦.......


5 則留言:

  1. 吾緊要, 一次生, 兩次熟, 再黎就一定掂喇
    [版主回覆11/01/2009 16:14:00]都係疏懶之過啦.

    回覆刪除
  2. 睇見又無セ唔妥呀.
    妳又學咗moon哥咁要求高呀
    [版主回覆11/01/2009 16:17:00]連husband都話唔好食呢, 佢問點解一粒粒咁, 我都覺得係好似d糖溶唔晒咁.

    回覆刪除
  3. 都唔係丫, 幾綿密丫, 雪芳蛋糕係有d潤潤地的, 要放耐d至好食, 即出爐是濕的呢.
     
    我都練緊怎令蛋糕乾濕控制得好呢!
    [版主回覆11/01/2009 16:25:00]個雪芳已經待涼晒先脫模, 但係個外圍都起到爛左, 但又唔係乾淨淨, 都偏濕的, 軟得嚟唔綿, 唔知係咪d砂糖未溶晒.

    回覆刪除
  4. 是'鞋口"嗎?你昨天應該比我地當早餐嘛!
    [版主回覆11/01/2009 16:40:00]唔算"鞋"囉, 係啦食吓就知唔同食開的雪芳.
    可能同d糖有關掛, 買左包細包裝嘅糖, 大粒左好多,又閃亮好多,  味道都有別, (用煮餸果樽舊糖比較)我以為我買左冒牌糖, 同是太古的, 後來走去百記睇, 原來細包裝的砂糖係好大粒同閃亮好多, 佢冇寫原產地, 只係話香港包裝, 另外大包裝的就寫明原產地係韓國.
    賴得就賴住先啦!

    回覆刪除
  5. 比D信心自己, 你得既...你得既~~!!^_^ hee heee
    我上次都買過細pack 太古sugar, 係比較粗粒呢~
    大pack o個d又無野喎, 真奇怪~
    [版主回覆11/02/2009 11:34:00]哦! 你都留意到.
    幾時又可以跟你學野呢.....
     

    回覆刪除