網頁

2009年10月11日 星期日

東歐之旅 @匈牙利 ~ 布達佩斯

過匈牙利境啦, 名副其實嘅如入無人之境呢...



 


 


 



布達佩斯 原來係兩個地方嚟嘅, 我今次唔知去左 布達 定佩斯 呢?



 


 


 



人民英雄廣場



 


 


 



歷代匈牙利國王加冕之馬提亞教堂.


我地參觀時剛剛進行追思彌撒, 所以呢張相 cut了下半部份.


 


 



好似電影十誡的摩西


 


 



 


 


 


 



華西街



 


 


 



見到好多建築物都係烏卒卒的, 再近睇唔知有無生左青苔呢......


 


 


 



漁夫城堡.... 剛到達時聽到樂曲[舒特拉的名單], 隨著音樂聲行去, 原來有間餐廳的現場演奏, 坐埋一角欣賞, 懶理導遊姐姐講歷史...



 


 


 



 


 


 



 


 


 



 


 


 



 


 



佈滿炮彈痕跡.......


 


 



知道有咁靚嘅夜景, 應該帶個相機腳架去啦!


 


 


 



乘船暢遊多瑙河........點解多瑙河唔係藍色嘅


 


 



呢度有~~自由橋.......維多利亞橋.......鎖鏈橋.......瑪..特..勒特橋, 唔記得lu.......


 



 


 


 


 



聖坦德藝術村


 



 


 


 



各式各樣的手工藝品和手信, 全都沒有興趣, 空手而回..



 


 


 



大會安排的民族歌舞晚宴, 進入餐廳時, 服務員預備左welcome drink喺門口侍候, 飲左先可以入喎....嘩! 細細杯清水, 咪攪我, 我地成團有40人, 邊睇到咁多吖, 乘機溜之大吉, 我無估錯真係伏特加嚟架..


 


 


 



原來都影到燥氣匈牙利司機叔叔, 佢揸車都好安全架, 係高速公路嘅車速好平均, 好定, 但係去到匈牙利突然開得好快, 奇怪佢點解喺市區都開得咁快, 我地個個以為佢地頭蟲, 好識路所以開得快d, 原來佢係追左拾幾條街, 係要追住另一架車嘅司機嚟鬧....


 


 



到此一遊...........


呀! 去旅行儲吓當地坑渠蓋d相都好喎, 睇吓自己去過幾多地方先.


2 則留言:

  1. 我覺得布達佩斯不是太吸引, 可能古蹟看得太多了..........遊船河就好他條呢!
    [版主回覆10/14/2009 13:32:00]我覺得佢好多建築物都黑'蚊蚊', 都唔清潔一吓, 所以唔覺佢太靚囉....一日行程夠晒lu.

    回覆刪除
  2. 好懷念的 歐洲
    自由行 , 特價自由行 , 台北自由行 , 東京自由行 , 曼谷自由行 , 新加坡自由行 , 布吉島自由行 , 沙巴自由行 , 宿霧自由行 , 高雄自由行 , 墾丁自由行 , 大阪自由行 , 札幌自由行
    [版主回覆02/18/2011 19:08:00]係架!

    回覆刪除