網頁

2009年10月14日 星期三

東歐之旅完結篇

行程最後一日..........早一晚食左團友比嘅感冒藥, 又唔理咁多食左一粒安眠藥,  休息左一晚, 呢日精神好好多啦! 不過果粒安眠藥嘅藥力好持久呢......


都唔知點樣, 係薩爾斯堡蕩失左路, 同husband失散左, 當時真係驚架, 搵左好耐都搵唔到, 又遇唔到d團友, 愈行愈驚, 最終遇到一位團友佢話我先生係咖啡店等左我好耐, 我驚我又唔知會行左去邊, 唯有麻煩佢帶我去嘞...


 


 



原本同husband講去呢間Furst買莫札特朱古力, 點知一轉頭就搵唔番呢間舖, 再望番轉頭又唔見人, 仲愈行愈遠..............可能d藥力未過掛



husband都驚架, 唯有坐係舖頭等, 唔敢行開...


 


 


係薩爾斯堡買完朱古力, 再乘旅遊巴往慕尼黑吃午餐, 行吓街, 買吓豬手香腸, 就要往機場啦...



 


 



 


 



 


 



 


 



 


 



 


 



 


 



 


 



 


 



 


 


 


在慕尼黑最last的午餐



 



 



唔少得的.....德國豬手



 



又係唔少得的.......德國香腸



roast trout



蘑菇??......



 



漢堡扒



encore....德國香腸


 


太完美啦!  再見東歐......................


3 則留言:

  1. 薩爾斯堡好好鍾意呀! 城仔細細, 但好精緻的........我都有d熟路了, 只係山上的主教城堡冇上過去, 唔知仲有冇機會上一次.
    哇, 妳地嘅西餐勁豐富呀, 我地去到最後, 已有d滯.......下次去我一定要吃白色盅牛肝餃子湯.
    [版主回覆10/15/2009 12:06:00]我地只係喺薩爾斯堡嘅小街行吓, 記得有好多橫橫直直嘅小街, 所以認唔到路囉...
    用牛肝做嘅餃子, 剩飲湯夠啦!

    回覆刪除
  2. 蕩失路失散咗有貴人相助重逢. 噯, 可以寫短篇小說喇
    好彩, 如果唔係. 盒朱古力就要揾人食囉
    [版主回覆10/15/2009 21:51:00]hahaha, 我去你果度嘅話, 你記得拖實我啦喎, 如果唔係我又唔知行左去邊.......

    回覆刪除
  3. 哎吔, 咁妳要拉埋小三來呀. 我好少同人拉手架, 我淨係鐘意揸車同人週圍去架咋 . 妳坐响車度包唔會蕩失路喇
    [版主回覆10/16/2009 11:55:00]嘩!有車坐咁豪華, 要計劃一吓啦!

    回覆刪除