網頁

2009年10月12日 星期一

東歐之旅 @奧地利 ~ 維也納 ~ 薩爾斯堡

最後一站, 可惜病了, 行街..睇野..買野..完全冇晒心機, 連相都冇乜影....維也納係點冇乜印象!!

好在有d相睇番吓



往中餐館途中, 剛巧這裡有泰國展, 有好多泰式的食物.....可惜無時間,只可以做路人甲

晚餐中菜館, 食物很美味, 全部清晒碟..

呢張報紙係15年前的...




豉汁蒸龍利柳,  真係龍利唔係鯰魚.





就係飲左呢個白蘿蔔湯啦,因為出遊之前已經病左拾幾日, 中醫叫我唔可以食生冷寒涼嘅食物, 一時失察, 飲左囉,  加埋食完飯之後比d風吹親, 內外夾攻, 病左lu, 累得我第2日成日都食唔落野, 仲要四圍行, 鬼咁辛苦...

返港之後的起個心肝, 多D運動

呢間酒店的房間最寬敞, 酒店對面就係維也納機場.
但係開始作病成晚都冇訓, 連早餐都冇食..

個維也納機場好細, 好似港澳碼頭咁.



暈陀陀又開始第2日行程啦!




途中又有農產品展覽

d蔬果係真架


古老拖拉機




好多包包呀, d包好似好實咁, 可以掟得過對面馬路呀.............呢d係咪德國田園包呢?

如果唔係呆吓呆吓, 一定會帶一大舊回家.

午餐主菜就係呢塊紙咁薄嘅地道奧地利吉列豬扒,都係食唔落, 連餐後甜品奧地利出名嘅 '沙河蛋糕' 都無緣品嚐.



貝多芬故居, 不過我冇去參觀, 留左係旅遊巴......




遜布倫宮御花園(Schonbrunn garden)?
當然無行到最遠處啦!

zoom埋嚟睇吓算lu !





影左幾張相.........都係要搵番張凳坐吓, 著得最多衫, 仲要著埋husband件衫果個咪係我囉..

全無印象去過呢度........

7 則留言:

  1. 你張banner真係好似a moon個張!
    [版主回覆10/12/2009 23:32:00]係呀, 東歐有好多紅瓦頂建築物, 所以四圍都好相似.

    回覆刪除
  2. 去旅行最唔好玩就係病倒. 不過雖然呆下呆下都好多靚相睇. 喂, 唔見有着咗好多衫又坐响處的妳嘅? 係咪頭暈暈唔記得放相上嚟呀?
    [版主回覆10/14/2009 13:05:00]要急急腳行番去室內搵凳坐果個背影個咪係我囉....hehee

    回覆刪除
  3. YC,
    向好方面想,你下次再去都有新鮮感,
    你試吓去澳門或者中國一、二天遊,習慣吓出門,可能下次唔'發溫"
    [版主回覆10/14/2009 13:15:00]澳門2日遊同中國2日遊都唔能夠擺脫呢個宿命, 都發過啦.........
    最近嘅廼士尼都要我貼住膠布去住, 因為未拆線囉, 真係衰嘅啫.......

    回覆刪除
  4. 我試過兩次旅行都發燒, 包括Honeymoon!
    上次去沙巴, 咳到瞓唔到添呀!
    但係, 有時出發時唔舒服, 去到又無晒事wor! 真搞笑!
    [版主回覆10/14/2009 18:36:00]係囉! 細個時,學校去旅行就話興奮到訓唔到啫, 唔通大個會興奮到病.

    回覆刪除
  5.  
    路過 say Hi
    [版主回覆10/15/2009 11:39:00]Hi, 噢!地利..Oh!tria

    回覆刪除
  6. yc個banner和我嗰個都係在捷克呢!
     
    維也納我冇去咁多地方呀,  遜布倫宮都冇時間去, 我仲想舊地重遊, 拍返當年拍不到的靚相添. 妳去的那天好漂亮呀!!!! 我當年有上到山頂的大樓呢, 可是都記不起另一邊是怎樣了.
     
    維也納的中菜真係唔錯呀!
    [版主回覆10/15/2009 23:27:00]我地有個自費項目(€25)係參觀遜布倫宮殿, 唔去嘅團友咪係個花園度遊耐d囉. 大樓果邊好遠呀, 後生幾年或者會行去睇吓嘅.......
    維也納中菜最正呀, 最last一餐中菜竟然有西洋菜老火湯, 椒鹽蝦...... 不過我食唔落野, 只係食左少少湯撈飯, 睇見人地食得鬼咁滋味.....

    回覆刪除
  7. 最後一幅, 似係薩爾斯堡的市郊......是酒店外吧......
    [版主回覆10/15/2009 23:30:00]husband 影的, 所以我都係朦查查

    回覆刪除