網頁

2009年10月8日 星期四

東歐之旅 @ 捷克 ~ 布拉格

終於起程去期待己久嘅布拉格啦, 心目中一個很美的地方, 有dd失望呢, 去過古姆洛夫之後就覺得古姆洛夫風景更美, 環境更舒適呢.

途中遇到警察查車, 應該係話查人先啱, 旅遊巴司機同police講, 話我地係from China, d police 話導遊個passport 冇 visa , 拎去check 左好耐......當然最終冇問題啦!
另一次查車就簡單d, 個police問司機, 車上有冇雪柜, 跟住司機比左幾罐汽水佢, ok..開得車..







布拉格舊城區

舊市政廳城樓上的天文古鐘.


現在總統官邸係昔日的皇宮, 每日都有換兵儀式, 不過當儀式進行時, 我入左皇宮, 失左機會添 .





聖維特教堂.....成座教堂外牆都烏卒卒的, 都唔清潔一吓嘅...

喺歐洲好多大教堂都已成為景點之一....







城堡山...好舒服呀!



查理斯橋







吃午餐的地方.  我地一行9人, 因為各人吃的食物都唔同, 所以要求服務員幫我地分單, 其實都幾煩, 但係佢好好耐性幫我地處理, 服務態度一流呀.



我地住的酒店, 如果有時間真係要試吓4個小時嘅 brunch.

呢個公廁話每次可以用15分鐘, 唔知有冇人試過, 15分鐘之後, 門係咪會自動打開呢

2 則留言:

  1. 睇完好似重遊舊地咁呀.
    布拉格在大城市來講都算幾靚了, d大街小巷和河都幾靚.
    我都係住呢間酒店呀, 好似前蘇聯的大樓, d團食就認真麻麻了.
    我冇留意過計時廁所添.
    [版主回覆10/09/2009 13:55:00]係呀, 初初去完都話去東歐去一次夠 lu, 睇番d相都好回味呀, 又有d衝動再去啊.
    原來間酒店咁有來歷, 唔怪得會放咁多國家嘅旗幟啦.

    回覆刪除
  2. 睇相都覺得好古色古香. 教堂果處好多遊人. 天氣很好呀. 咦, 都有很多我識嘅英文字
    Brunch話就話四個鐘, 坐得超過兩個鐘, 睇怕有面色妳睇
    [版主回覆10/11/2009 00:04:00]佢地生活節奏好慢, 我諗佢都唔會理你.
    佢地d銀行裡面好多都有cafe的, 原來d人做得慢怕你悶, 咁樣可以嘆吓咖啡.

    回覆刪除