網頁

2009年10月9日 星期五

東歐之旅 @ 斯洛伐克 ~ 布拉廸斯瓦

跟住行程又到達 斯洛伐克 的首都 布拉廸斯瓦, 我地喺呢度只係逗留大約一日嘅時間, 而呢度同布拉格好相似, 所以唔覺得已經到了另一個國家呢!  但車程就係整個旅程最長嘅一次, 我地1點半係古姆洛夫開車, 嚟到斯洛伐克已經係晚上大約7點...


 


 



一到步就係食晚飯時間.


 



見到有成條魚呀, 我以為佢地只會有魚柳的, 服務員話本地唔會有游水海鮮..... 雖然係急凍魚, 味道都唔錯.


 



薑蔥雞都整得好滑, 有冇雞味...唔記得lu


 



炆得好淋好入味嘅排骨.


 


 


 



這晚住holliday inn, 食完早餐又出發囉..


 


 



太早啦, 只係早上九點幾, 冇人入座啊! set 咁多枱凳, 夜晚一定好熱鬧嘞.



 


 


 



d團友做乜圍住棵樹咁入神....



原來係棵栗子樹


 


 



 


 


 



冇記錯嘅話應該係 四月四日廣場



 



 


 


 



有位日本女遊客入嚟見到d朱古力就話.."卡娃兒", 但係太色彩繽紛啦, 我怕好睇唔好食....唔敢買呢, 大約 1.3 ~ 3 € 一粒.



 


 


 



到此一遊...


 


 


 



總統府廣場... 當日下了半旗, 自己團友猜測究竟為何事呢, 有個團友 (很 cool的, 平時想打個招呼都冇反應嘅)突然搭訕話 M J 死左嘛. 


......9月啦喎, 果日係9月11日呢.


 



 


 



真人嚟架, 有個團友企埋去按住佢個頭嚟影相, 佢突然間起身, 個團友比佢嚇到面都紅...


 



過匈牙利境啦.....


 


 


可惜喺呢度只停留一日, 印象中斯洛伐克 ~ 布拉廸斯瓦係個頗寧靜同舒服嘅地方呢!


1 則留言: