網頁

2009年10月11日 星期日

食在東歐 @ 匈牙利

係匈牙利用餐似乎冇太大嘅驚喜, 不過團餐嚟講算好架啦, 有湯, 主菜, 甜品....


 




呢個湯嘅味道好得意, 有d昆布海草嘅味道, 西得嚟又中中地


 



呢個主菜嘅味道咁似我以前煮過咁嘅........ 好有罐頭'地們''stewed tomatoes Italian style嘅味道呀!


 



 



呢間餐廳有好耐歷史啊! 真係比面呀, 張餐紙有中文字, 好啦.....收留你啦!


 


 


 


這晚大會安排了個民族歌舞晚宴, 品嚐 goulash晚餐



最好味個湯.


 



主菜都唔係燴牛肉嘅, 又話特色goulash 餐..


果件好似係雞肉同薯仔嘅 quinche , 果d豆豆有d似麥米, 不過又會咁大粒嘅...食完都唔知食左乜東東落肚....


 



雜果雪糕........最怕罐頭雜果.


 


 


 


 


係聖坦德藝術村吃的自費午餐, 因為好多地方都唔收歐羅, 所以浪費左好多時間先揾到呢間餐廳, 又怕佢要我地慢慢嘆, 要問左佢10分鐘內整唔整到pizza, 佢話ok 我地先坐低........



 


 



 


 



 


 


 



 


 


 


 


 



喺藝術村內, 見到d麵包咁正咁, 又趕時間打算食三文治包算了, 可惜又係唔收€, 冇得食.


 


 


 


 


以下見到嘅都只係有睇冇得食, 佢只收匈牙利貨幣..福林, 我地冇兌換福林, 因為只停留一日, 導遊唔建議我地兌換呢



有人見到就話要食啦!  冇錢冇得食 


 


 



我就想食佢隻雞翼


 


 



雞肶都唔錯吖


 


 



呢d...想吓好啦, 唔會食嘅!



 


1 則留言:

  1. 我都係吃頭兩間餐廳, 味道真係.......仲記得第一間的甜品(妳的第四幅相), 係成舊cream, 只係吃了兩口........
     
    我冇去聖坦德藝術村呀......那裡竟然晒麵包.......天然焗爐, 妳話幾好呢!
    [版主回覆10/14/2009 13:33:00]我見你地享用果餐民族歌舞晚宴時用嘅枱布係白色的, 華麗d啊!
    去聖坦德藝術村係自費項目(15€), 但係冇乜特別, 都係比我地買吓地道手信....

    回覆刪除