網頁

2009年10月9日 星期五

東歐之旅 @ 捷克 ~ 古姆洛夫

以前好少機會聽到 古姆洛夫 呢個名字..........呢度好靚啊!


 



一到步就見到呢個景, 係咪超靚呢!


 


 



夜探城堡山......腳, 有d緊張呀!!


 



 


 



住的gold hotel..........我叫他..ghost hotel


 


 



ummmm........我覺得呢間酒店好陰森啊, 尤其是入到房間內, 雖然間房可以一眼睇晒, 總係覺得內裡會有通道...好深, 我連衣櫃門都冇開過, 所以都唔會係房影相呢... 


真佩服導遊姐姐長期帶隊, 要自己一個人訓一間房, 佢話最怕係酒店房間嘅牀係對正住部電視機...


 



酒店內用餐的地方, 細小得嚟又好親切的感覺.


 



 



我住喺2樓, 要經過一條木做嘅露台走廊...


 


 



上 [世界文化遺產]古城的路段



在途中經過一條橋下竟然有幾隻熊仔


 



 


 



 



對下個錶..準時喎, 即時發白日夢, 如果我有間獨立屋, 唔知可唔可以係牆壁上整番個咁嘅鐘, 咪唔駛用電, 好環保呀...


 



 


 



好多年青人玩獨木舟, 睇得好緊張, 佢地嚟到呢個位多數反艇的.


 


 



隻狗一定係好惡嘞, 佢個口罩係鐵做, 好似好慘咁.....


 


 



 


 



到此一遊....


 



我地食午餐的餐廳, 哈哈...全廳包晒, 因為整間餐廳只得我地, 食物很美味, 揾食兵團又建一功.


沒有留言:

張貼留言