網頁

2014年8月23日 星期六

慳水慳力晚餐 ~ 瑤柱蒸水蛋, 日本菇煮豆腐, 牛肝菌飯

呢日好歎, 不用半小時開得飯,
無湯飲, 沖一壺烏龍茶.

 肉絲, 豆腐, 日本菇煮埋一碟.


蒸水蛋蒸得少少實咗, 可能加少了水, 蒸水蛋好難搞呢~


牛肝菌浸軟連水(隔去砂)和飯一起煲, 飯煲好後加少許橄欖油和豉油, 很美味的.
在美國買的泰國有機茉莉香米, 果然好食, 去超市睇下香港有無得買先.

在美食展買的北海道富良野蜜瓜, 好甜呀.

收到屋企電話的電話公司來電, 佢開始就一輪機關槍式講了一大片, 我只係聽到有西餅禮劵, 超市現金劵和一部samsung咩咩送, 真係唔明佢想點, 無啦啦送咁多嘢, 驚架!
我話唔係好明內容係乜, 佢又講多一次, 話多謝咁多年嚟對佢公司支持, 所以送番d優惠....有咩咩...咩咩... 我心諗無理由咁好嘅, 再問佢送咁多嘢有咩要做, 佢話無架, 唔使取消現有合約, 繼續番個合約24個月, 照交番$198月費就得啦, 禮品會有專人送上門, 不同以前要到辦事處取. 
電話費係自動轉帳, 講真我都唔清楚我電話月費幾錢多和合約幾時到期.
雖然電話係用我名登記, 唔理喇~ 我最叻係有咩e郁比咗個電話husband聽.
husband用speaker用佢傾, 所以聽到佢一輪機關槍咁又重複多一次. 同時我打電話比在電訊公司工作的朋友, 原來佢送部samsung機係可以上網嘅, 朋友話部機好細部, 無咩用. 
husband詳細詢問之下, 原來現時月費係約$110元,即係要多比八拾多元, 從新合約24個月, 部機又無用, 因為屋企已經有一部電腦, 兩部手提電腦, 兩部平板電腦, 3部手機都可以上網, 同佢講無用但佢仍然唔肯收線, 不停咁機關槍式咁講...講...講,  唯有佢未講完都要同佢講bye bye.
佢都好似好慘咁, 講咗咁耐做唔到生意,  但係真係無用呢, 唔可以心軟.
在家靠朋友, 我好多時都要打比朋友幫我解決疑難, 真係唔該晒你地啊!

16 則留言:

  1. 哈哈,真係搵食艱難,但真係唔可以心軟,你呢餐岩我呀

    回覆刪除
  2. 瑤柱蒸水蛋...我都想吃呢

    回覆刪除
  3. 又係甜夢時候 laa*☾。゚☁

    回覆刪除
  4. 哈哈, 我屋企有4個電腦, 2 個手提電腦, 2個平板電腦, 2個手機. :p

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 我都係咁話, 費事搵地方放, 而且佢送嗰部機要用番佢公司線上網, 又要駁多一條線入屋.

      刪除
  6. 我都係, 有乜攪唔掂就隊個電話俾老公, 我個人唔多適講NO, 要佢先攪得掂.

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家d電訊公司早幾個月就打比你叫你續約, 雖然有優惠, 不過又有條件, 所以一定耍清楚咩內容, 我就唔知佢講乜.

      刪除