網頁

2014年8月17日 星期日

騎呢晚餐 ~ 芥末醬焗豬肋骨, 牛肝菌醬蒸馬友, 潮州粥.

好古怪的配搭, 
沒法子喇, 
昨日去了會展美食節血拼, 
今日仍未回復原氣, 
打開雪櫃求其拎上手就煮,
無胃口食飯, 煲粥.


芥末醬焗豬肋骨,
用芥末醬加香草醃好, 220度焗40分鐘就食得.
伴上自家製蒜茸很美味,
呀女話蒜茸好正係極品喎, 
佢好少讚架, 但我又唔覺有咩特別. 


牛肝菌醬蒸馬友
在會展買的急凍馬友魚柳, 
都有少少魚.....的鯹味囉, 都可以接受, 
肉質唔錯, 我諗煎會比較好食.


一煲加了鹹蛋和皮蛋的白粥.

昨日和好友一共三人, 在灣仔飲完早茶就去美食展, 
已經排到上二樓行人天橋, 
不過十時開始入場之後, 好快就入到場內.

我們三人的戰利品, 由下數上5袋是我的呢,
行的時間唔多, 大約一個小時已經完成任務, 滿載而歸.
因為其中好友早一日入場視察環境,
所以有策略地知道要買什麼.
不過買完之後就要搵救兵了, 在會展門外等車接應.

有花竹蝦, 魚柳,  鹿兒島西冷豬扒,
牛柳粒, 油甘魚鮫, 北海道帶子.


送禮自用都啱用的鮑魚.

 $115元一個北海道富良野赤肉蜜瓜, 北海道先有嘅白粟米.


北海道白粟米可以生吃, 清甜多汁.
美食展明天完結喇, 好唔好去多次呢~
因為有好多地方未行啊!

23 則留言:

  1. 一煲加了鹹蛋和皮蛋的...潮洲粥...超正呀

    回覆刪除
  2. 牛肝菌醬...我未用過煮食呢...請問是什麼味到呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我用的是意大利出品, "青雲"(專賣雲南野生菌)都有賣, 很濃菇類味道, 整意粉, 炒蛋好多用法好方便.

      刪除
    2. 你睇番呢個吖
      http://rityyc.blogspot.hk/2014/06/blog-post_6.html

      刪除
  3. Good night Zzz┈¨。.¤甜夢安睡。.+•

    回覆刪除
  4. 我怕同人迫,所以從來冇去過美食展

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都怕迫, 去年和今年朋友約埋一起才去. 不過都無行晒, 買了想買就走.
      好奇怪有d人, 只買即食麵, 零食, 其實咁都唔平得好多, 又要比入場費.

      刪除
  5. 大豐收啊, 我都好想去美食節, 不過怕太多人. >.<

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好多人, 買完要買的就要走架喇.

      刪除
  6. 安記呢隻紅燒鮑魚好食,又方便,我每次見有人返香港都要佢地幫我帶過來的呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我未食過呀, 朋友話比市面平, 而且都好食咪買埋一份囉.

      刪除
  7. o係個場度你點拎咁多o野呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 飽魚罐頭類放背囊'咩'住, 冷凍食物膊頭咩住, 粟米蜜瓜和少量冷凍食物3袋就手拎, 所以無手再買要走人.

      刪除
  8. 嘩好多收穫喎 .
    求其拎乜煮乜都非常豐富 , 流口水中 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 買得好開心呢!
      雪櫃多數都係呢類食物, 無乜菜囉.

      刪除
  9. 唔係呀幾好!入左好多貨!

    回覆刪除
  10. 真喺利害呀,買咗咁多嘢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 行咗4檔已經買咗好多嘢, 再行就敝喇.

      刪除