網頁

2014年8月15日 星期五

是日晚餐~乾煎豬扒豬肉腸

昨日去了太古食壽司午餐,
跟住再行Apita百貨, 很久沒有去太古城了,
原本有四層的Apita,現在只剩下兩層,
二樓轉了瑪莎百貨,三樓做回商場,
不過無緊要,這兩層好少行,最主要都係行超市,
次次都大有收穫,仲買埋今晚餐餸,
真是無事出街少破財。

沙律菜我始終都係喜歡citysuper, 比較新鮮又多選擇.


這兩塊說是匈牙利黑豬, 肉質唔韌,但係無乜味道,
匈牙利豬肉腸就幾好味道, 唔係太鹹.
煎兩煎又一餐.


17 則留言:

  1. e+得兩層,咁有乜section架??

    回覆刪除
    回覆
    1. 最低層仍然係超市和砂煲罌撐,街樓一層有百佳餐廳,鞋部,男女童裝同特賣場。

      刪除
  2. 我都係最主要都係行超市...次次都有收穫
    買埋今晚餐餸...少少破財咋...吃得開心又好味呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 行超市最多嘢睇。
      自己煮好味又開心。

      刪除
  3. 回覆
    1. 可能blogspot 剛剛有些問題。
      我用手機和ipad部睇到。

      刪除
  4. 請問個蛋係點整? 我試過, 不過多數吾得.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你試下呢個做法,我第一次就得。
      先預備一盆冰水在雪櫃,
      雞蛋要室溫,開水在煲中煮沸後轉小火(小火⋯比較難界定,爐火各有不同,水不要大滾起的,但又有dd滾起泡泡),放2茶匙鹽(放時小心些,會滾起好犀利,慢慢少少放),再輕手放入雞蛋,把雞蛋煮2分鐘,熄火焗4分鐘。再取出雞蛋放入冰水,涼透後搣去蛋殼切半便可。不要一次過煮太多隻,和太少水,好難控制熱力。4隻蛋用太約3至4公升的煲去煮。你試下得唔得再分享下吖。

      刪除
    2. 謝謝你, 等我又試下先, 我老公好喜歡糖心蛋. :)

      刪除
  5. 回覆
    1. 我以前都唔成功,用左上述做法整得幾好。

      刪除
  6. 而家我無需去超巿買些又貴又唔新鮮的沙律菜,我附近的街巿有新鮮沙律買,還可以自己揀

    回覆刪除
    回覆
    1. 新鮮又有得揀就好啦。新鮮沙律菜口感好正。

      刪除
  7. 兩款食物賣相一流 " 正 "
    我每次到太古城都必定行Apita超市那部份好多嘢睇 .

    回覆刪除
  8. 蕒相好似餐廳食咁呀, 隻流心蛋引屎人啦.

    回覆刪除