網頁

2014年8月12日 星期二

美國遊記7月21日-22日 ~ 要和弟弟一家說再會了.

7月21日
作最後一日衝刺, 行了3間超市和一個商場, 買了很多想買的東西.
有紫皮薯仔, 粟米, 甜洋蔥, 青檸檬, 美國米, 還有nuts和肚餓時吃一條就飽肚的chewy bars等等...等等. 姪女們還送我一條頸巾.
晚上再吃多次中菜, 然後去沙灘睇日落.

7月22日
早上由波士頓坐10:10的機往芝加哥再轉機回港.
四件行李沒有超重, 過關也順利, 最憎那個要舉高手的X光機還要赤著腳行過去. 不過都係安全緊要.
拿著一件手提行李入機艙時, 哎吔....話機艙行李架已經無位, 手提行李要寄艙, 忘記裡頭有玻璃杯碟, 一隻碟報銷了.
返到香港已是23日的20:20.


薑蔥雙龍, 兩隻龍蝦用薑蔥炒, 鑊氣十足又夠鮮味, 也不用30美元.


支竹斑腩煲.

這碟沙拉骨一上枱真嚇一跳, 實在太大份.



肥美沒沙的炒蜆, 連汁也用來撈飯 .

 超市的收穫.


 弟弟的家很近海灘, 很多人吃完晚飯會行下海灘.


46, 46, 46, 46, 每個喼都差不多46磅, 原本只用3個已經夠, 但最後一日在超市買了很多東西, 臨急借用了細佬一個卡通紅白藍.


 回想起在細佬家吃個簡單早餐已經覺得很讚嘆, 舒適寧靜.


買給自己的T恤, 美國製的, 如果是美國製的物品就會見到大大個招牌"Made in USA"


 未知點用的小杯子, 係得意囉.


 買了一大袋青檸不用3美元, 一些送了朋友, 一些自用.


 於是乎做了幾個青檸蛋糕.


 好甜的粟米.


回港後的某天晚上就用了由美國買回來的食材煮晚餐.

 買了很多香草, 煮個香草肉丸.


 甜洋蔥沙律, 真係愛C這種甜洋蔥, 因為唔會令你切到一殼眼淚.


到紐約探表姨時, 她特意為我們煮飯, 她說她平時不煮飯的, 要她老人家煮飯給我們真不好意思.

在加州廸士尼買的套装杯連一盒茶包,有果茶,花茶,伯爵茶,估唔到咁好飲,清新唔澀口.
可惜同款一隻碟打爛了.

唔知仲有沒有機會再去波士頓呢, 年紀大坐長途機愈來愈吃力喇.
今次最開心最值得一讚係.....全程好精神(雖然也有很累的時間, 但也頂得住), 打破紀錄沒有發瘟, 連husband和細佬都大讚, 希望以後都係咁就好喇.
好多謝細佬請假安排好晒所有行程帶我四圍去, 大開眼界.
印象深刻的有~~~
往大峽谷途經Route 66中的Williams 小鎮, 好像時光倒流去了西部牛仔時代.
在中途島戰艦上邊吃下午茶, 邊聽著黑人表演者演奏爵士樂.
在Mojave Desert的Valley Nells感覺沙漠的太陽熱力.
大大碟大大份量的食物.
目不暇給的超市.
好多好多肥肥胖的男男女女, 覺得自己好苗條.
弟弟煮龍蝦餐, 和弟婦姪女食得好開心.
五光十色的拉斯維加斯街道.
以前只會在電視才看到"HOLLYWOOD"這個大招牌, 估唔到可以同佢咁近距離.
一些我唔夠膽玩的廸士尼機動遊戲, 都被姪女說了去玩.
還有很多很多....

10 則留言:

  1. 我掛念波士頓的龍蝦。
    你連食材都買返來,犀利

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好掛念波士頓的龍蝦, 比香港便宜很多, 在香港很少吃.
      我鍾意行超市買呢D.

      刪除
  2. Tropicana果汁以外原來仲有生果出.

    回覆刪除
  3. 我返HK都用卡通紅白藍,又輕又實用,人地覺得我大鄉里呢。

    回覆刪除
  4. っˆヮˆ)っ•*¨*☁又係時候甜夢安睡喇喂•☾。★。

    回覆刪除