網頁

2014年8月21日 星期四

是日晚餐 ~ 香煎馬友魚柳牛肝菌意大利粉

美食展買回來的馬友魚柳真的多用途,
煎又得蒸又得, 魚質唔散, 而且無骨.
今次用香草醃好煎至香脆,
炒軟洋蔥和日本菇拌入烚好的意大利粉最後拌入牛肝菌醬,
唔使半小時有得食.

今日husband約了朋友外出吃食飯, 
呀女又無話回家吃飯, 所以煮咗一人份量.
點知呀女失驚無神七點幾返咗嚟, 
即刻煮多少少意粉, 
哎呀!煮好咗佢話食咗喎. 
跟住見佢執行李, 覺得好奇怪, 
明天才出發, 咁早執行李不是佢性格呢.
我就睇電視無理佢.

呀女 : "好眼瞓, 好在午飯時在寫字樓瞓咗一陣."
我 : "你聽日唔好瞓呀, 如果唔係夜機瞓唔到架."
呀女 : "吓! 呀媽你唔好嚇我呀, 我今晚上機喎."
我 : "今晚.....好在係你去旅行, 係我就C嘞, 仲係度睇電視"

即刻攞番一早預備好的日元和護照比佢.
呀女問我仲係咪送佢去機場, 因為一早話咗同佢去機場, 
突然間咁急, 未有心理準備去到咁遠, 唯有送佢搭的士算了,
不過應承接佢機, 今次一定唔好記錯喇, 因為佢無帶門匙.
 

12 則留言:

  1. 馬友魚我係澳門食過一次, 好味道.

    回覆刪除
  2. 係因為零晨機你搞錯日子?

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪係零晨機囉, 有一次我自己都搞錯, 好在團友提醒.

      刪除
  3. 零晨機係好易攪錯日子既, 我有個同事試過出trip攪錯咗, 過咗一日先發覺係前一晚, 要自己出錢買過張機票飛呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 要買過張機票好唔開心啊!突然記得嗰一刻一定嚇餐C.
      我都好易搞錯, 以後要在早一日的日歷記低"上機"兩個字.

      刪除
  4. 咁大個女去日本旅行,都要呀媽送,好可愛喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢歡喜嘅時候會跟住你講好多嘢, 好長氣.

      刪除
  5. 個個年青人都是last minute執行李,我個女都是這樣.

    回覆刪除