網頁

2014年8月2日 星期六

美國遊記7月14日 ~ 荷李活, 星光大道, 比華利山

這日遇到幾部好特別的車.
到過荷李活星光大道, 對這地方沒有什麼感覺.
用了45分程車程, 駛過蜿蜒曲折, 又鈄又窄的小山路, 山路兩旁建了有豪華的, 有簡單的小房子, 終於到達最近"HOLLYWOOD"這個招牌的地方,  而我最怕坐車上鈄路, 好緊張.
比華利山遊人唔多, 拍烏蠅的名店多.

這部車泊在比華利山路邊, 好靚好搶眼, 車頭蓋暗花有一隻老虎, 樹只是倒影. 很多人拍照, 也有人扮開車門的pose影相. 雖然我唔係好認識, 也知它是一部好名貴的車呢, 剛剛有部法拉利駛過, 連法拉利也失色了.

開車時尾翼升上升落好似表演咁呢,女車主nice又有型.

 坐上去一定好有安全感.

 好cute囉..

古董嚟, 年幼時屋企都有一部類似的.



 我最喜愛電影明星之一, 有型又靚仔.

 翻版呀毛?








 一見到呢個就想起東涌.




 可以發明星夢的床.....




 這裡什麼也沒有, 目的只係影幾張相.


 










晚上返回酒店附近食味千拉麵, 因為姪女們想吃囉.

 這間'鮨'壽司店好吸引, 可惜每次經過都人山人海, 無緣吃.

酒店附近有一個食店區, 中西式都有, 有些是24小時, 好方便.

8 則留言:

  1. 荷里活電影已經過了輝煌時期

    回覆刪除
  2. N 年前我曾到過星光大道 , 行車時導遊曾指著山上說曲街 , 當時望上去很曲折又急彎的小路 , 請問你行的是否就是這條路呢 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我想不是喇, 我們行的路在山下看不見的, 好似是住宅區的小路(GPS指示的), 我見其他車由第二面路上.

      刪除
  3. 這裡名店多,無錢買。我都係去拍幾張手印相咋。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係無錢買, 行下街影下建築物都唔錯的.

      刪除
  4. D車好靚啊, 我鐘意第一架多D.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係鍾意第一架, 好有型, 線條又靚.

      刪除