網頁

2011年5月11日 星期三

超市的黑森林蛋糕

收到百佳一張100蚊coupon只可以用嚟去great 買蛋糕, 剛剛去開金鐘, 走去西武內嘅 great八吓睇睇有冇啱食嘅蛋糕, 對超市賣嘅蛋糕都唔好有咁高期望........
其實我唔多鍾意食mousse餅, 其次係芝士餅, 反而鍾情忌廉蛋糕, 尤其是黑森林
見到餅柜有個黑林森, 梗係唔使考慮啦.


個餅一拎上手, 心諗..嘩! 乜咁重架.  無花巧嘅裝飾(d酒浸車厘子比我搬運時碌到走晒位), 好呢個餅真係出乎意料地好吃, 一個好傳統嘅黑森林, 餅底有質感得嚟好軟綿綿, cream剛好嘅份量, 唔使一路食一路要撥走d cream, 朱古力味香濃, 3層蛋糕片中間抆上cream和夾有酒浸車厘, 那些酒浸車厘更是極品, 好似係自家製的, 一定唔係罐頭貨式焾pet pet的, 只是覺得太少了, 雖然bbq完才吃蛋糕, 個個都大讚好味.



朋友用呢個電烤板嚟bbq好方便, 唔使炭灰四圍飛, 乾淨俐落.



邊食邊說笑, 又講吓時局, 不同意見嘅難免講到頸筋都現埋, 一杯落肚又哈哈大笑, 我呢個婦孺就得啖笑...



呢日黃昏很美呢, 天氣好清涼啊!

14 則留言:

  1. 個黑森林真係好靚。
    唉!甜品,我的死穴。
    [版主回覆05/11/2011 18:01:00]我對甜品都揀擇得好犀利, 唔會隨便食, 以免浪費quota.

    回覆刪除
  2. 個蛋糕望落好大!幾多$$呀
    [版主回覆05/11/2011 22:34:00]大大個都係$250.

    回覆刪除
  3. 你影呢個黃昏都好靚呀!
    [版主回覆05/11/2011 22:35:00]係呀, 所以即刻影低佢.

    回覆刪除
  4. (Empty)
    [版主回覆05/12/2011 10:05:00]早晨呀! POOH POOH好可愛.

    回覆刪除
  5. mousse和cheese cake呢, 我都係麻麻, 雖然話貴d, 但係將成舊脂肪食落肚 x______x, 冇quota, 我都係喜歡麵粉的蛋糕+少少cream, 例如士多啤利蛋糕, opera都好.
    [版主回覆05/12/2011 14:22:00]我都係咁話, 最好係自己打嘅cream.

    回覆刪除
  6. 黄昏張相好美
    能否惜來一用
    [版主回覆05/12/2011 22:49:00]當然可以啦, 隨便用, 不要客氣.

    回覆刪除
  7. 我又回來看看你了……

    羊停止了呼吸揚眉吐氣(羊沒吐氣) 當舖 巴里島 峇里島 普吉島 長灘島 米糕,油飯 不鏽鋼 物業管理 辦公室傢俱 空氣清淨器 手工床墊 大樓保全 廢電腦回收 舊主機回收 合法搬家公司 除蟲公司 團購蛋糕 紅酒 窗簾價格 花店 家具回收 消毒服務 東京旅遊 包車旅遊 汽車零件買賣 內視鏡隆乳 工業用電腦

    回覆刪除
  8. (Empty)
    [版主回覆05/13/2011 22:42:00]晚安啦!

    回覆刪除
  9. 我以前最鍾意食就是黑森林
    [版主回覆05/13/2011 22:44:00]黑森林始終都係賣飛佛.......

    回覆刪除
  10. (Empty)
    [版主回覆05/13/2011 23:53:00]good night! 今晚妳好早休息啊!

    回覆刪除
  11. (Empty)
    [版主回覆05/15/2011 13:32:00]妳好! 午安!

    回覆刪除
  12. (Empty)
    [版主回覆05/15/2011 21:26:00]hi, 哈哈!肥豬仔好得意.

    回覆刪除
  13. Pandora 香傭講法文2011年5月16日 下午5:16

    really great!
    [版主回覆05/16/2011 21:33:00]好味呀

    回覆刪除
  14. 個蛋糕樣真係唔錯喎﹗你朋友個BBQ爐會唔會好大煙呀﹖我好想係屋企入面BBQ呢
    [版主回覆05/16/2011 21:35:00]有無煙都假, 千其咪喺屋企bbq呀, 薰到間屋一陣味有排都唔散架.

    回覆刪除