網頁

2011年5月23日 星期一

是日晚餐 ~ 西班牙海鮮飯

今晚食煲仔飯 ~

 

 

一打開煲飯蓋, 西藏紅花夾雜海鮮嘅味道撲鼻, 好香呀~

d材料多到見唔到d飯 ~

 

又拎隻酒杯出嚟曬 ~

 

早排執櫃先發現有樽saffron未開, 噚日去百佳見到d paella米 2拾幾蚊包, 平過citysuper好多, citysuper買成3拾幾定4拾幾蚊. .

 

可惜唔記得買檸檬呀, 如果加d檸檬汁就添味好多.

 

以前煮paella成日煲燶飯, 用咗呢塊武林聖火令, 唔再煲燶飯.

 

 

 


8 則留言:

  1. 我未食過paella米,似唔似日本珍珠米呀
    [版主回覆05/25/2011 12:58:00]唔似日本珍珠米, paella唔係好粘的, 我覺得有d似意大利米.

    回覆刪除
  2. 噢!地利 Oh!tria2011年5月24日 清晨6:40

    武林聖火令點用架?
    [版主回覆05/25/2011 13:03:00]支武林聖火令就好似隔熱板咁, 放喺爐火上, 再放上煲, 等d火唔會直接燒到個煲, 就靠塊板嘅熱力均勻地煮熟煲飯, 我係等煲飯煮滾左, 再煮到差唔多好嘅時候先放上去, 因為呢個時候最易燶, 由其是煲有料飯.

    回覆刪除
  3. 好手勢呀!
    [版主回覆05/25/2011 13:07:00]今次整嘅材料都係隨意用, 好難跟食譜樣樣都幾隻咁, 佢原本有雞脾肉, 我都無用, 都ok啦.

    回覆刪除
  4. 明天 要早上9點 起身去沙頭角一曰遊
    [版主回覆05/25/2011 13:08:00]玩得開心d啊!

    回覆刪除
  5. 料多過飯喎,食唔晒既留比我幫你處理呀!
    [版主回覆05/25/2011 20:34:00]要煮過先有啦.

    回覆刪除
  6. 你塊武林聖火令在那裡買的呀?
    [版主回覆05/25/2011 20:31:00]喺citysuper買, 唔記得係$4x / $5x蚊.

    回覆刪除
  7. D飯煮得好靚!
    [版主回覆05/25/2011 23:45:00]有個隔熱板易整好多呢! 唔使煲燶飯.

    回覆刪除
  8. 我回來了 好開心的一天 但好眼瞓 晚安仙
    [版主回覆05/25/2011 23:47:00]晚安

    回覆刪除