網頁

2011年5月8日 星期日

母親節快樂!

提早一日興祝母親節, 煮咗幾味清淡d嘅餸, 祝媽媽母親節快樂, 身體健康!


 



 


 



第一次買咁大條游水海鮮, 魚檔老闆話係紅星班, 個心十五十六, 最怕買海鮮, 因為我唔知佢係乜, 打電話問過husband, 描述咗條魚比佢知, husband話買啦, ok..比錢.  條魚好滑, 老媽子大讚, 連魚頭都清埋呢.


 



早排聽朋友講出外食飯叫咗一碟豉汁帶子蒸豆腐要120蚊, 好貴呀, 無咩功夫等我都整吓.


 



細細個食到大嘅炆冬菇.


 



呀媽教嘅豉油雞, 好滑呢.


 



木瓜蘋果雪耳花生螺片煲豬腱


 



食呀媽煮嘅餸幾拾年, 依家過時過節我都喜歡煮返幾味比老媽子食, 喺屋企食始終食得舒服得多, 唔使同人迫, 唔使企喺門口等, 唔使比人催埋單, 唔過咸唔肥膩.


祝天下母親母親節快樂!


8 則留言:

  1. I miss you, mom
    [版主回覆05/09/2011 13:00:00]念親恩.

    回覆刪除
  2. 嘩!睇見都流晒口水啦。Auntie 一定笑到見牙唔
    見眼。祝大家都快樂。
    [版主回覆05/09/2011 13:01:00]老媽子真係好開心呀.
    祝大家都快樂!

    回覆刪除
  3. 我今晚食咗一肚氣 ! 你咁好餸 , 真羨慕呀 !
    [版主回覆05/09/2011 13:05:00]所以我鍾意自己煮, 節日出街食訂咗枱都要等, 唔想老媽子企成個鐘先有得食.
    多謝欣賞!

    回覆刪除
  4. 大快朵頤
    [版主回覆05/09/2011 13:06:00]最緊要一家人食得開開心心, 藉著節日又多幾分開心.

    回覆刪除
  5. 伯母真的有口福呀, 我只係回娘家吃了飯呢!
    [版主回覆05/09/2011 13:07:00]最緊要一家人食得開開心心, 藉著節日又多幾分開心.

    回覆刪除
  6. 好正啊!
    [版主回覆05/09/2011 13:07:00]最緊要一家人食得開開心心, 藉著節日又多幾分開心.

    回覆刪除
  7. 我又回來看看你了……

    很酷哦.....的blog~~
    搬建中的鋼琴一見鍾情(移建中琴) 拿筷子吃飯膾炙人口(筷至人口)
    哪一種邊右帽常è濃?的? (這更 *** ) jan sport

    哪一種蛇生命力最強? 三吋不爛之舌(蛇)
    為什麼冰山只有一角 ? 另一隻腳被鐵達尼號撞斷了 鴻杰 美食天堂 食譜 電玩遊戲 歐洲旅遊 東南亞旅遊 汽車零件買賣 內視鏡隆乳 網際傳媒 台中搬家 工業用電腦 electronic fuses suppliers 紅酒 電纜線 電波拉皮 高雄亞信 東京旅遊 台中機場接送 動漫卡通

    回覆刪除
  8. 講得岩,係屋企自己煮點都舒服過出街食,而且有家庭氣氛好多。
     
    個豉汁帶子蒸豆腐點整架,教下我呀!
    [版主回覆05/10/2011 00:12:00]係呀!屋企食舒服D.
    唔敢教, 因為我都唔係好識. 2件布包豆腐, 一開四片, 我買急凍美國帶子,帶子索乾水份,用少許鹽, 薑汁醃,  放在豆腐上面, 另外蒜頭切碎與豆豉(我買左好似珠江牌豆豉), 豉油, 油撈勻,份量都係隨手的, 淋在帶子豆腐上蒸, 我大概蒸左12分鐘. 
    不過蒸好發覺出水太多, 我下次會試吓, 唔落油同豉油, 蒸好之後倒咗多餘嘅水再淋豉油熟油.

    回覆刪除