網頁

2011年5月19日 星期四

星洲美食

有團友係馬會會員, 佢話馬會請咗位新加坡名廚喺餐廳主理兩個星期, 可以去試吓~


小食叫咗沙嗲, 煎蠔餅同手卷薄餅. 沙嗲醬最好味, 食蠔餅我都係鍾意食潮州蠔餅, 手卷薄餐材料有肉鬆, 蛋, 菜等等, 因為幾肚餓吓, 所以好快晒落肚, 仲有乜材料就唔多清楚嘞.



食新架坡菜唔少得嘅海南雞飯, 飯香濃, 不過油多左d, 我都係食細半碗好嘞. 雞就一般啦.



海鮮喇沙, 我鍾意呀, 唔係好辣, d湯比較清, 啱我呀, 最怕d湯有好多花生醬同椰漿,好似糊咁.



第一次食星洲撈麵, 有好多材料, 我鍾意呢個多過雲吞撈麵嘞.



黑胡椒蟹, 食唔慣呢個做法, 薑蔥蟹好味得多囉.



我鍾意嘅肉骨茶呀, 喜歡佢嘅藥材味道, 原來要伴油條吃的, 排骨索晒肉骨茶嘅味煮得又焾, 不過唔好意思食咁多呢.



海鮮福建炒米, 材料有唔同粗幼嘅米粉, 蝦, 同多士乾粒, 好得意噃, 麵包炒米.
咦! 點解福建又關新加坡事嘅?



甜品有炸香蕉, 好味呀, 脆脆淋淋咁, 香蕉好香.



唔知咩沙冰, 有一碟醬伴吃的, 估係咩野醬...



之唔係榴槤醬囉, 有人話(已經撈咗): 吓, 唔係呀嘛.  睇住佢撥番晒出嚟.



我就食咗呢碗星洲糖水, 有紅棗, 元肉, 蓮子, 仲有兩樣真係食唔出.
呢餐大至上都可以,  除左煎蠔餅鹹左d之外, 其他味道濃得嚟唔鹹, 最好係食完唔口乾.
食飯嘅時候見到李克勤喺隔離枱呀!
食完呢餐唔使去新加坡囉, 新加坡d野又貴又無野睇.

3 則留言:

  1. 南洋個邊多福建人呀
    [版主回覆05/19/2011 19:51:00]哦! I...C...

    回覆刪除
  2. 點解無星洲炒米?
    [版主回覆05/20/2011 00:42:00]好似唔覺個餐牌有喎, 星洲炒米係咪港式嘅呢

    回覆刪除
  3. 去星加坡只懂得
    在海邊飲啤酒
    日落
    不知有這麼多美食
    [版主回覆05/20/2011 21:36:00]我都記得近碼頭有好多飲酒嘅舖頭,愈夜愈旺. 我無喺果d舖頭食過, 只係大排檔食過.

    回覆刪除