網頁

2011年5月22日 星期日

縮水芝士魚柳包

今朝返完教會落好大雨呀, 往車站回家途中經過麥當當, 心諗外買兩個餐, 返到屋企咪唔使煮午餐囉

原來麥當當又有新野換. 買個套餐轉加大碼, 即係比多$3.5, 就有一隻杯送.


覺唔覺得兩片芝士嘅位置好得意, 唔好以為係有兩片, 包面嗰角芝士可能要嚟做裝飾架咋, 就係得呢角.



查實片芝士係得咁多囉, 陰公! 不過話明魚柳包, 呢塊仔芝士可能已經係送架喇.



為左呢兩隻杯, 買左兩個加大碼餐, 杯可樂都飲唔晒, 下次要杯細嘅算嘞.

呢個杯係兩年前喺捷克麥當當換的, 大家都係ARC廠, 不過香港換嘅係大陸出品, 而捷克換的就係法國出品. 我仲未捨得用呢.



5 則留言:

  1. 款可樂杯都幾得意,又有不同顏色。
    乜你咁醒係捷克都換到可樂杯?我覺得捷克的麥
    當當好像貴過香港很多。
    [版主回覆05/24/2011 00:15:00]係捷克食好貴呀, 等如港紙5拾幾蚊咁上下, 我都唔夠克郎, d團友夾夠先換到, 我記得我要個杯, 佢地食個餐.

    回覆刪除
  2. (Empty)
    [版主回覆05/24/2011 00:15:00]晚安啦!

    回覆刪除
  3. 噢!地利 Oh!tria2011年5月24日 清晨6:37

    法國出品呢隻can glass我都有.
    [版主回覆05/25/2011 12:52:00]都係09年換? 我唔捨得用呀.

    回覆刪除
  4. 嘩, 咁樣攝細半塊芝士, 真係難為佢咯.....
    [版主回覆05/25/2011 12:53:00]以前好似有一塊架, 唔知係咪最低工資後遺症.

    回覆刪除
  5. 而家乜都縮水 ( 人工更加係 ),以前係M記食個套餐都食唔晒,現在加大都唔夠飽已知點縮法啦;又貴又唔飽,咪無幫襯好耐;
    成屋都係杯啦,上次送果隻杯都比我用黎做筆座,所以送都唔會要!
    [版主回覆05/25/2011 20:30:00]我都好少食套餐, 佢d薯條唔好食, 杯氣水細嘅都飲唔晒, 喺行到攰會入去麥記買杯熱朱古力再問佢攞多杯熱水, 坐吓抖吓. 我屋企都有好多杯, 擺唔到咁多,要收收埋埋. 最衰係以前買杯多數一套套, 爛剩一兩隻嗰d又鬼咁長命.

    回覆刪除