網頁

2009年11月20日 星期五

DrinkaZine解渴誌碧螺春創意食譜工作坊

估唔到一支碧螺春茶可以烹調出咁多美味甜品小食, 真係好有創意呢!


 



 


 


一入課室就有一個welcome drink.........青梅碧螺春特飲, 不過我自己唔太喜歡梅子的味道, 剩飲仲好味呀.



 


 


第一次喺港燈嘅家政中心上堂, 感覺很新鮮...



 


 


有我喜愛的平面爐頭



 


 


碧螺春奶凍.....滑滑的好香茶味



 


 


茶香飄飄.......要加多多的糖漿食, 好味呀!



 


碧螺春香焗雞翼.......雞翼好滑呀, 不過不太食到茶味, 呀!等我試吓用d碧螺春茶炆排骨, 整番個茶香骨等我整左之後話比大家知味道如何.



 


 


茶香飯糰.......有陣陣茶香嘅飯糰 yummy!!!



 


 



 


 


茶香小丸子伴碧螺春甜湯........湯丸係用碧螺春茶搓成的, 那個甜湯也是用碧螺春茶煮成的, 好清香啊!



 


 


用碧螺春茶整嘅湯丸實在太美味啦, 要快快買材料整啊! 呢個天時食最啱, 潤得嚟又清甜.....



 


 


 


到我自己整lu, 搓湯丸........睇樣就知要再下些功夫啦



 


我整嘅雞翼就ok啦!



 


上完堂, 食飽飽, 一路返家途中, 不時還感覺到那碧螺春的茶香在嘴裡呢.


 


沒有留言:

張貼留言