網頁

2009年11月17日 星期二

公益金百萬 @昂船洲大橋

係disneyland住左一晚, 食完早餐check out, 就急急腳趕去南昌站出發參加公益金百萬行, 對於我呢d少運動嘅嚟講, 要行6.5公里都有d擔心架....


呢日天氣麻麻, 四處都灰矇朦的, 睇唔到靚景呢!


 



 


 


 



先搭巴士到起點區.


 


 



 


 


 



 


 


 



估吓呢個係乜?


 


 



又估吓呢個係乜?


 


 



昂船洲前英軍基地辦公室,現為解放軍基地.


 


 


 



 


 


 



 


 


 



呢.......果度咪係我屋企囉.


 


 



好高呀, 只係伸個相機出去影咋.....


 


 



 


 


 



以為行完啦, 真係咪咁快開心住呀..


 


 



好似隻飛機嘅係測風儀.


 


 



避雷針.


 


 



數據傳送天線.


 


 



經濟好轉啦, d貨櫃船載得好滿呀..


 


 


 



又以為行埋條隧道就行完啦, 原來呢度唔可以入隧道, 仲要行多一個好大好大嘅圈呢, 告示牌寫仲有40分鐘行程喎, 不過已經好累啦..


 


 



 


 


 



可以入隧道啦.....


 


 



 


 


 



哈哈!見到個終點啦...


 


 


 



由1點半行到4點, 大功告成!


 


 



行完真係超累呢, 唔好話買餸煮飯, 出街食都唔想, 好簡單咁煮左個臘味煲仔飯, 太好啦!


2 則留言:

  1. 好好的運動喎.
    [版主回覆11/19/2009 18:31:00]好少咁行架, 對上次係07年喺奧入瀨行去子之口(唔知有冇記錯個名)行左3個鐘.

    回覆刪除
  2. 三個鐘都還可以, 慢慢行為公益
    喂, 妳唔記得擺個箭咀响妳屋企呀, 我對香港唔熟架
    [版主回覆11/19/2009 18:34:00]kakaka, 我指左你都唔知邊度係邊度啦, 妳嚟嘅話我帶妳嚟.

    回覆刪除