網頁

2011年3月23日 星期三

忐忑心情往大阪 (三)

第三日, 嵯峨野列車, 嵐山, 竹林, 杜月橋, 途經天龍寺, 仲行左一段民居.
食完早餐又出發囉,一早拎住張地圖去從未去過嘅地方, 好在順利完成任務.



 

 

 





第一卡車好通風, 吹到成個瘋婦咁...kakakaka

 

 
沿途風景好靚, 空氣清新....

 

 

 
以為呢度係總站落左車, 原來仲有一個站, 嵯峨駅先係總站, 不過錯有錯著, 係嵐山駅行去嵯峨駅有好多景點.

 
第一次見到櫻花樹, 好開心, 希望唔係最後一次啦.........

 
行竹林都係超正, 竹嘅清新香氣完全散發出嚟, 如果唔係腳攰我會來回行多幾次.

 
木乃伊樹...........

 

 
食雪糕做午餐都係第一次, 比佢個廚窗嘅食物模型吸引左入舖頭.
杯雪糕有紅豆、丸子、櫻花蛋糕、櫻花'mochi'、樱花果凍、樱花雪糕同埋唔知咩咩 .........好食到暈。

 

 


 
  

 
睇埋火車博物館....回程返大阪囉..

 


 
喺大阪嘅大丸超市買左d壽司同士多啤梨返酒店做下午茶,順便抖抖.

 
士多啤梨好fresh 好甜.

 
抖夠又出去逛逛兼搵食.
  
哎呀, 原來係叫道頓崛, 成日記錯係地頓崛, 記野; 記d唔記d係我本性.

 
成座building都係賣運動服飾用品, 不過好貴, 運完吉返出嚟.

 
終於食拉麵啦, 去左朋友介紹嘅四天王, 我嘅醬油拉麵, 好重醬油味得嚟又唔咸, good 呀!

 
返酒店食半自製甜品, 喺食雪糕舖頭買嘅...

 
....步驟 2 ....

 
撈均食得, 好軟棉棉呀, 剩左嘅抹茶粉要左嚟沖抹茶, 唔好嘥......食飽飽搵周生傾計, 再繼續第四日嘅行程.


呢日我哋兩個人拎住張唔知佢噏乜鬼嘅地圖, 去晒我地想去嘅地方, 好滿足呢!

3 則留言:

  1. 咁杯雪糕似唔似食物模型?
    [版主回覆03/24/2011 12:34:00]似晒架, 個模型係中間切開, 比你睇埋入面有咩.

    回覆刪除
  2. 景色好靚。我未去過京都,原本希望今年較後
    時間與幾個親戚朋友一同前往,現在人人都話
    要重新考慮,真不知何時始成行。
    不過無論如何,願不幸快些過去。
    [版主回覆03/24/2011 15:39:00]地震海嘯可以快些復原, 但係輻射可以影響幾拾年, 都唔知有無機會再去.

    回覆刪除
  3. 四天王拉麵, 係我在大阪的至愛, 有冇加隻溏心蛋呀, 好正呀!
    京都, 嵯峨野, 小火車, 真係好懷念.........
    [版主回覆03/29/2011 13:43:00]哎呀!唔識加番隻蛋.
    雖然有信心可以再去, 不過唔知幾時, 都唔係呢一兩年嘅事啦.

    回覆刪除