網頁

2011年3月29日 星期二

番禺長隆兩日遊之長隆野生動物園.

兩日行程雖然去嘅景點唔多, 只係去野生動物園, 睇馬戲同埋遊覽百萬葵園, 都覺得好精彩呀!


仲有就係歷嚟食左最多次雞嘅行程, 我地一行九個人, 兩日一共食咗六隻半雞, 泥煨雞, 葵花雞, 白切雞, 炸子雞...我覺得個喉嚨仲有陣雞味呀...


 



一到步就開餐啦, 最好味第一餐,一d都唔似食團餐, 見到有好多本地人揸車嚟食.


 



 


 



係咪貴咗d呢, 依家喺祖國消費一d都唔便宜.


 



唉!呢個司機又唔熟路有幾次行錯路要導遊打電話比人問路, 仲開到鬼咁快, 駕駛態度又唔好, 幾次叫佢唔好開咁快都唔聽, 個領隊坐坐吓都坐後一行, 慶幸安全回家


 



 


 



 


 



 


 



就係坐呢d車遊野生公園, 不過開得都幾快, 真係走馬看花.


 


 



梅花鹿....我見到佢地好似生"姿"咁, d毛一忽忽好肉酸, 原來等換毛之後, 就會見到點點梅花點, 果時就會靚靚嘞.


 



 


 



 


 



 


 



 


 



 


 



 


 



 


 



估吓佢地做乜?


 



咪係想dum返晒喺樹上嘅熊貓落地囉, 隻隻熊貓都唔肯落, 呢隻死抓住棵樹唔落, 好攪笑!


5 則留言:

  1. 你的文章寫得好好哦~~~ 有機會來我家逛逛喔

    2008經濟危機,找工作特別難,好不容易有一個不錯的公司約我面試了。   主考官問我:“哪年畢業的”   我本來是要說2000年的,結果一激動說成“兩千年前”   主考官一愣,竟然說:“喔,是孔子的學生吧?” 冬令營 , 透天廠房 , 徵信 , 離婚 , 高爾夫球 , 高爾夫球教學 , 調酒課程 , 機場接送 , 日本訂房 , 婦女保健 , 微晶瓷 , 雷射除毛 , 飄眉 , 毛孔收縮 , 鳳梨酥 , 印刷 , 易經 , 廚具 , 永達保險經紀人 , 永達保險 , 永達經紀人 , plus , 台灣論壇 , 伊莉 , 鳳梨酥 , 徵信 , 徵信社 , 捉姦

    回覆刪除
  2. 不錯不錯,支持樓主~~~

     有個吝嗇鬼,到一家藥店中說:“我厭世了,對不起,給我二分錢毒藥。”   藥店主:“二分錢的毒藥,分量太少,不能死,至少要吃四分半錢才行。”   吝嗇鬼:“那沒有法子,只好活下去了。” 隔熱紙 標準舞 美國留學代辦 加拿大留學費用 園藝造景 澳洲留學代辦 英國留學費用 日本留學費用 紐西蘭留學費用 雷射溶脂 日本留學 台中室內設計裝潢 室內設計需求 辦公空間設計 電波拉皮 成長書桌椅 兒童書桌椅 人體工學椅 客家伴手禮 禿頭治療 在職專班 男性結紮 基隆汽車借款 義大利旅遊 網際傳媒 台中搬家 動漫卡通

    回覆刪除
  3. 我早幾年都有去過長隆,當年我地諗住跟中旅團,點知開唔成,因為好少人要住長隆酒店,住番長隆起碼貴幾百,所以通常都開唔成。我地唯有改要套票,自己上……
    [版主回覆03/30/2011 22:32:00]前兩年已經想去, 入旅行社問, 點知佢話長隆執左, 我以為真係執左, 最近朋友叫去, 先知無執過, 唔知點解旅行社會咁講.

    回覆刪除
  4. 邊間旅行社咁攪嘢? 佢啲房係好大同暗架,因為我住果度係深木色,全部都好深色,所以唔得光猛。
    [版主回覆03/31/2011 16:47:00]唔記得個名, 都係永安, 康泰之類, 喺康怡廣場. 嗰時我地6個人鬼咁開心去報名, 點知佢話執左.

    回覆刪除
  5. 不錯不錯,支持樓主~~~

    羊停止了呼吸揚眉吐氣(羊沒吐氣) 當舖 巴里島 峇里島 普吉島 長灘島 米糕,油飯 不鏽鋼 物業管理 辦公室傢俱 空氣清淨器 手工床墊 大樓保全 廢電腦回收 舊主機回收 合法搬家公司 除蟲公司 團購蛋糕 紅酒 窗簾價格 花店 家具回收 消毒服務 東京旅遊 包車旅遊 汽車零件買賣 內視鏡隆乳 工業用電腦

    回覆刪除