網頁

2011年3月24日 星期四

忐忑心情往大阪 (四)

等4日, 為左想用盡張5000yen嘅JR Pass, 諗住呢日會去多d地方行, 首先去姬路, 之後神戶, 下午再搵其他地方遊蕩, 但係喺神戶行到唔捨得走, 終於行到天黑先出返大阪.

早一晚收到朋友message想我幫佢買日本奶粉, 所以呢朝第一時間係去超市幫佢搵吓, 幾拾年都無接觸過奶粉, d描述同朋友講嘅又有少少出入, 唯有影咗張相再返酒店send相比佢睇, 確實啱先幫佢買, 再返超市點知貨架已經清晒. 其實幫朋友買奶粉嘅心情都有d矛盾架, 即係我以往去日本都會買米, 但係今次當我行到米架, 見到只剩兩袋米, 我買唔落手. Anyway走咗幾間超市終於幫朋友買左三罐奶粉. 香港嘅mami真係壓力大.
 
坐JR去姬路, 海面有好多白頭浪.

 

 
喺姬路一間舊式百貨公司(好似係日光百貨)食午餐, 味道好傳統地道.

 
中間果3種醬有唔同食法, 日本婆婆比張食法圖,右上角果張, 不過唔知噏乜呢!



姬路城外的小笑話:
去到姬路城外我見到環境好靚,河嘅兩旁種左結晒花蕾嘅櫻花樹, 自言自語: 好靚呀, 呢度咁太平, 想像唔到隔幾個縣有咁大嘅災難.
揹住背囊嘅husband: 幫我喺個背囊拎個相機出嚟吖.
⋯⋯我  : 你有拎相機咩, 好似係酒店喎.
husband: 有......唔係個背囊做乜咁重..
我(托吓個背囊): 做乜你個背囊咁重嘅, 乜鬼嚟架...
(打開一睇)  我  : 車......做乜鬼你個背囊咁多罐頭架.



咪係呢幾罐囉, 朝早喺超市買嘅, 返酒店都唔擺低.......

 


 
有好多學校帶d小學生嚟課外活動, 呢個百厭星捐左係張凳嘅兩條鐵道, 攪左好耐先出到嚟, 好攪笑.

 
好似好bb咁, 無入去睇.

 


 


 
呢度開晒櫻花一定好靚.

 
呢棵櫻樹嘅榭身已經乾晒,好似枯咗,  但仍然盡佢嘅努力開花, 好有日本人精神.

 


 

 
偶遇貓王......

 
好歐陸 feel.

 


 


 
喺碼頭坐左陣....

 
全部超人齊晒呀....

 
mos burger歎下午茶, 歎完就四圍逛, 入黑再返大阪酒店樓下嘅壽司店食壽司, 我好想再食個蒸蛋呢.

3 則留言:

  1. 我去旅行最怕係幫人買野,如果簡單野當然無所謂,最怕係又重又麻煩又易買錯果D;上次去日本幫朋友買個手袋,搵足兩日先搵到......
    [版主回覆03/25/2011 15:39:00]係呀, 幫人買都幾煩, 買唔到又唔好意思, 買錯仲煩.

    回覆刪除
  2. 去旅行最好不告訴別人
    [版主回覆03/25/2011 22:41:00]哈哈哈......等如中咗六合彩都唔好比人知.

    回覆刪除
  3. 姬路城我未去過添, 下次去, 應該已維修完畢了......
    [版主回覆03/29/2011 13:39:00]姬路城種左好多櫻樹, 開晒一定好壯觀, 如果我們有機會再去一定揀喺櫻花期.

    回覆刪除