網頁

2011年3月23日 星期三

忐忑心情往大阪 (二)

行程第二日早上去清水寺, 見佢剛剛有個"夜間開燈拝觀會"(個名咁上下啦), 於是決定全日留喺京都, 之後我地去祗園行, 再去烏丸, 行到天黑再返清水寺. 呢日買左張500yen一日巴士票, 係京都市內四圍去, 搭突晒囉.


喺大阪坐左45分鐘JR到京都, 拎住張日文地圖都唔知點行去清水寺, 無頭緒之際, 無意見到個地標指示, 日本人真係細心.

 

 
幾想佢跌個落嚟呀.....

 


 
佢好nice呀, 我示意影佢, 佢即刻停低比我影呢!

 
800yen買個木牌, 寫幾隻字又比番佢.......no la!
  
歎午餐啦!!!!!!!呢間意大利式餐廳環境好優雅, 難得可以對住庭園花園開餐.

 
green tea tiramisu..好甘香綠茶味, 質地軟滑 我都要試吓整先...

 
碟意粉好好食架, d煙肉無筋又甘香, 仲有隻半熟旦係煙肉下面, 食完意粉用麵包索埋d汁.

 
食完午餐出花園行吓, 呢種花好似係鈴蘭, 好靚呀.......

 
懶洋洋的隱者狗! 個主人一定好鍚佢, 出街都帶埋地毯比佢.

 

 
喺祇園河邊學當地人咁坐喺度hea咗半個鍾...

 
我個女喺澳洲讀書時都養過呢種魚, 不過仙遊左啦, 影番張相比佢懷念吓.

 
呃鬼人, 以為買個超人頭, 點知佢跌個心口出嚟.....

 
呢度夜景好靚, 無浪費我地一日嚟左兩次.

 

 

 

 
水嘅倒影好靚呀..... Canon S90真係唔錯.

 

 

 

 
真係要讚吓我地, 今日好叻呀, 由朝行到黑, 自己搵左好多地方行, 不過我對腳行到漲晒.

 
由京都再返大阪差唔多晚上十點, 好在酒店樓下有間壽司店收12點....
好笑, husband次次話要兩件, 佢就整左四件, 下次醒啦, 話要一件, 佢整兩件. 佢d壽司明明係一件一件計, 真係唔明解.

 
日式蒸蛋係即叫即蒸, 好滑, 蛋入面有一舊滑滑嘅雞肉, 同一隻鮮蝦, 行程第4日都有再食呢.

2 則留言:

  1. 日本真係好靚,每次去都有驚喜;我上次同大少奶去東京,朝9晚8行足七日先「金」啊,對腳都無晒知覺!
    [版主回覆03/23/2011 22:12:00]係呀, 比d景物吸引住係咁行, 攰到坐完車要落車嗰時幾乎都企唔起身.

    回覆刪除
  2. 隻忍者狗把劍可能太重,要休息吓! 張黃金樹夜景超靚呀!
    [版主回覆04/03/2011 15:41:00]係呀!呢個景好靚, 所以有好多人喺呢個位置攞景, 我都等咗好耐先逼到埋去.

    回覆刪除