網頁

2011年3月29日 星期二

番禺長隆兩日遊之夜間馬戲團.

睇完動物上番旅遊巴去飯店, 導遊話要5點幾食飯, 咁樣可以早d入場, 睇馬戲可以坐到d好嘅位置, 原本15分鐘車程, 不過司機又行錯路,又要打電話問人先識路, 浪費晒 d時間.


  



旅遊單張標榜呢餐係[碗仔雞煲翅宴], 第二日朋友問導遊雞煲翅係邊, 佢話左邊嗰窩就係喎, 笑C我地, 因為食嗰陣朋友話窩湯有翅, 我地無一個人信佢講.



蝦嘅味道煮得唔錯架, 不過d蝦肉實左d,  蒸蛋好滑.


 



滿晒座咁滯, 有好多內地人睇架. 唉! 坐我格離同後面兩個同胞係咁咳又唔掩口, 我唯有用條頸巾做住口罩.


 



 


 



小熊仔好叻呀! 不過熊仔背後一定有好多辛酸史, 希望熊仔識聽我地嘅掌聲喇.


 



 


 



呢節最精彩, 每個圈入面都有人, 佢地不停地喺圈內外跑動, 又跳繩, 最後仲朦住眼跑呢.



愈轉愈快 ~



 


睇完馬戲返酒店囉, 個導遊認真麻麻, 喺集合地點齊晒人, 一聲跟住佢行就行咯, 散場咁多人, 十九個跟一個點跟吖, 又要出閘, 唔係只係你嗰團人出閘架嘛, 就咁行吓行吓就得番四個跟到佢囉, 佢又唔拎住支武林聖火令, 又無講低跟佢去邊, 好在我地其餘十五個團友集合到一齊, 其中有兩個係長者添呀, 有團友打電話比導遊, 講低我地嘅位置, 不過佢都唔識搵, 等左好耐再打電話比佢, 佢先搵到我地. 我地以為導遊會帶我地上番旅遊巴, 因為我地d行李都喺旅遊巴, 原來佢係帶我地行番酒店.



長隆酒店好大, 我地住新翼.


 



 


 



我地嗰層房嘅團友都開唔到房門呀, 要call 佢地d職員嚟用百合磁咭先開到, 再幫我地換過張新咭, 酒店送番個果籃比我地, 仲有兩隻公仔添.


 



導遊話因為我地早食飯, 夜晚會肚餓, 酒店嘅餐飲好貴, 如有需要可以幫我地訂泥煨雞, 我地同朋友訂左兩隻, 真係無介紹錯, 好好味.


5 則留言:

  1. Pandora 香傭講法文2011年3月30日 凌晨12:05

    間酒店真識做!
    [版主回覆03/30/2011 14:15:00]喺房門口企左半個鐘, 對間酒店都有d失望架, 不過佢有番d表示, 即係佢都都重視佢地嘅失誤囉.

    回覆刪除
  2. 長隆馬戲團真係幾好睇,有水準。
    我最近都去過百萬葵園,看到了櫻花及牡丹花。
    [版主回覆03/30/2011 14:17:00]係呀, 好值得睇. 我地都有去百萬葵園, 不過睇唔好牡丹, 牡丹花都好靚.

    回覆刪除
  3. 我地果時未有新翼,但食早餐有有老虎一齊食啊﹗個馬戲好好睇呀﹗
    [版主回覆03/30/2011 22:35:00]新翼嘅房係好大, 不過我唔鍾意d房嘅燈開晒都覺得佢暗, 好唔精神咁.

    回覆刪除
  4. 幫頂,寫得非常好~~~~~

    很酷哦.....的blog~~
    搬建中的鋼琴一見鍾情(移建中琴) 拿筷子吃飯膾炙人口(筷至人口)
    哪一種邊右帽常è濃?的? (這更 *** ) jan sport

    哪一種蛇生命力最強? 三吋不爛之舌(蛇)
    為什麼冰山只有一角 ? 另一隻腳被鐵達尼號撞斷了 鴻杰 美食天堂 食譜 電玩遊戲 歐洲旅遊 東南亞旅遊 汽車零件買賣 內視鏡隆乳 網際傳媒 台中搬家 工業用電腦 electronic fuses suppliers 紅酒 電纜線 電波拉皮 高雄亞信 東京旅遊 台中機場接送 動漫卡通

    回覆刪除
  5. 幫頂,寫得非常好~~~~~ 有機會來我家逛逛喔

    2008經濟危機,找工作特別難,好不容易有一個不錯的公司約我面試了。   主考官問我:“哪年畢業的”   我本來是要說2000年的,結果一激動說成“兩千年前”   主考官一愣,竟然說:“喔,是孔子的學生吧?” 冬令營 , 透天廠房 , 徵信 , 離婚 , 高爾夫球 , 高爾夫球教學 , 調酒課程 , 機場接送 , 日本訂房 , 婦女保健 , 微晶瓷 , 雷射除毛 , 飄眉 , 毛孔收縮 , 鳳梨酥 , 印刷 , 易經 , 廚具 , 永達保險經紀人 , 永達保險 , 永達經紀人 , plus , 台灣論壇 , 伊莉 , 鳳梨酥 , 徵信 , 徵信社 , 捉姦

    回覆刪除