網頁

2011年1月4日 星期二

勇闖北京 ~ 王府井

未出發前睇天氣報告, 北京氣溫都係零度以下, 最低仲係零下14度, 都有d擔心會引發我嘅出門旅遊症候群, 感恩今次可以精精神神玩畢全程, 唔洗留守酒店....哈哈!..下次冬天可以長征東西歐嘞

北京景點差唔多去晒lu....王府井大街, 北京白雲觀, 八達嶺長城, 明十三陵, 鳥巢, 水立方, 故宮, 天壇, 天安門廣場, 頤和園,  雍和宮,胡同, 鐘鼓樓(不過我地係小水魚,只係去左鐘樓),  北京地鐵, 仲有謀人寺同仁堂.



好多朋友都唔鍾意食飛機餐, 但係我又覺得幾好食喎.




今次仲有雪糕.




諗住嚟到北京可以睇到雪景, 好失望呀! 有個誤解以為天氣喺零度以下一定會落雪, 不但無雪, 天氣就好乾燥, 比d門嘅手把電左好多次添.....
















check in咗第一件事就係去王府井大街逛吓, 有好多古古怪怪嘅野食, 我地只係食咗羊肉串燒, 煎餃子, 同埋叫"爆肚"嘅東西, 幾拾年無食街邊野, 都幾抗拒架.





其實都唔係好知爆肚係乜, 我試左少少.















唔好以為唔會有人食, 我見到有個外籍女士食炸蜘蛛.





食完呢d海鮮一定可以早d返屋企嘞.





第一餐諗住食吓涮羊肉先, 呢間都算出名, 不過好鬼失望, 除左菜之外, 其他都唔得, 喺屋企打邊爐好過佢, 甜品更加唔洗食.























4個人埋單要$598.





我覺得d煙有d硫磺味.











零度以下著件盔甲都幾辛苦, 佢仲要喺間舖頭門口操嚟操去.





住咗4 日嘅酒店.

沒有留言:

張貼留言