網頁

2010年12月27日 星期一

聖誕屏山盆菜

聖誕日和團友聚會, 團友話想試吓少年食神喺電視節目內介紹嘅屏山盆菜, 我地7個人訂左個10人嘅中盆菜. 傾吓講吓, 好開心呢, 仲約定出年9月去西班牙, 葡萄牙.


 



味道唔錯, 好住家feel, 係豬腩肉多左d, 最好係食完都無口乾.


 



跟盆菜的雞鵝炒飯, 炒得乾身.


 



炸門鱔, 我無食.


 



團友帶嚟好大個生果藍有士多啤梨, 多汁好味嘅蕪花果, 啤梨, 好甜嘅提子, 橙, 好香嘅木瓜.


 



大人細路都啱嘅薯片.


 



當然有我例牌嘅雪芳蛋糕, 今次係綠茶雪芳, 我仲打咗d綠茶cream伴吃, 都幾好味, 第日再整過...


 



還有禮物收, 不過我都無預備禮物, 真係唔好意思呢! 因為就快勇闖北京, 我要擺脫嗰個出門旅遊症候群, 近排都採取戒備狀態.


祝大家2011年事事順境, 身體健康, 開開心心! 我祝我自己時常周遊列國!


沒有留言:

張貼留言