網頁

2010年12月4日 星期六

Happy X'Mas Gathering @ L'Atelier du Goût Hong Kong.

今日參加左L'Atelier du Goût Hong Kong[賞味坊]籌辦嘅X'Mas Gathering , haha, 我食左好多美食呀, 同時又學左好多野, 又遇到diy嘅朋友, 不過無見太耐啦, 唔記點稱呼人, 真係唔好意思呀~


 



 


今年第一次見嘅聖誕樹 ~ 好靚啊!



 


賞味坊預備左好多美食, 好多謝你地每一位呢!


最受歡迎嘅馬卡龍



 



犀利呀 ~ 心形都有



 



 


華都夫沙律.



 


smoke turkey



 


燴牛肋骨.



 


 



 


白酒忌廉螺絲粉, 個汁好清好好味, haha...我食左2大碟呀.



 


 



 


 



 


 



 


 



 


 



 



 


 



 


 



 


 



 


呢個薯片好好食架, 我平時唔食零食, 今日放縱一吓.



 


芒果西米露, 我唔食得凍野都忍唔得口, 食左一小半杯呢.



 


Johnny Sir 示範日本大師青木定治嘅Green Tea Opera


正宗法式opera係唔高過3cm呢



 


呢個Green Tea Opera甘香到吖....真係好味, 好味, 好好味!



 


睇多次回味吓~~~



 


再睇多次回味吓 ~



 


抽獎的禮物.........你估我會得到邊一份呢?



 


好有心思的小擺設



 



 



 



 


哈哈!我被抽中得到呢份禮物, 三種sauce 啱晒我呢個西餐人.



 


沒有留言:

張貼留言