網頁

2011年1月6日 星期四

勇闖北京~ 北京白雲觀, 八達嶺長城, 明十三陵.

喺北京第二日租咗架砵砵車, 去遊白雲觀, 長城, 明十三陵. 去長城途中落咗小小雪, 不過坐緊車所以唔可以即時親親大自然, 好失望呀! 回程嘅時候司機叔叔又車我地去鳥巢同水立方望吓, 影相留念. 我地問司機叔叔明唔明我地嘅普通話, 佢話:老實說有些不明白. 洗唔洗咁老實呀. 租車由酒店幫我地搵, 8個鐘都係700蚊, 我地4個人, 仲抵過join local tour.




















































我做左好漢喇...





行完長城饑寒交迫, 即刻去家鄉雞醫肚, 特別好味.











鄭和下西洋嘅船.













本來打算去由朋友推介嘅[北平樓]食烤鴨, 不過司機話未聽過喎, 介紹咗有烤鴨食嘅[大董], 呢間係食裝璜同d花巧野..




標榜用玫瑰木嚟烤鴨. 我就覺得呢間嘅烤鴨肉身比較乾, 皮無乜脂肪少咗酥香味,但係好脆.











有位姐姐教我地烤鴨嘅3種食法.





好大隻碟嘅菜 ~





呢味叫水魚吃桂魚....應該係叫4條水魚吃桂魚. 個汁酸甜適中, 好清.





點解喺大陸飲茶咁屎貴架.





我嘅玫瑰花茶, 一位即係一杯.

沒有留言:

張貼留言