網頁

2010年4月28日 星期三

小三生日聚一聚

上個週日補祝小三生日, 借個機會 hea 吓聚吓又食吓, 可惜得2個多小時, 可以坐耐d就好啦, 我地坐嘅位置啱啱喺角落, 清清靜靜, 傾計都舒服d.











我就係食左咁多野喇, 掛住傾計, 唔記得食豆腐花同生滾粥, 好唔抵呀....
呢間酒店嘅自助餐食物都係一般, 不過就算美食當前最緊要都係有良朋相伴呢.

7 則留言:

  1. 你就係有良朋相伴, 所以吾記得食豆腐花同生滾粥!!!
    [版主回覆04/29/2010 14:55:00]係啦, 望住小六碗豆腐花好滑咁, 心諗一定要試, 都係無食, 過兩日去飲茶食返碗先.

    回覆刪除
  2. 三文魚生都好新鮮呀.
    良朋相聚, 有傾有講. 好多時都唔知食咗乜 , 下次都係揾間咖啡室慢慢傾好得多
    [版主回覆04/29/2010 14:57:00]係呀, 依家等緊康樂組組長安排帶隊呀.

    回覆刪除
  3. 我發覺我開始唔識用個dc仔影相呀,好似成日focus唔到咁……
    [版主回覆05/03/2010 23:04:00]我都唔好得好多, d功能好難記啊!

    回覆刪除
  4. 我與你一樣,唔記得食豆腐花
    小六, 你的照片是沒將相機調至近攝,你掛住食,點記得調相機呀
    [版主回覆05/03/2010 23:04:00]下次去第二間食過.

    回覆刪除
  5. 那天他他條條, 吃得很開心呀!
    [版主回覆05/03/2010 23:06:00]係呀, 最緊要唔好咁近 buffet 枱, 輕鬆好多.

    回覆刪除
  6. yc,
    Wishing you A Very Happy Birthday !!!!!!!!!!!!!!
    Many Happy Time To Come !!!!!!!
    [版主回覆05/03/2010 23:08:00]Thanks Jenny.

    回覆刪除
  7. " 生日快樂 "
    是否去了狄士尼過生日?
    我去年人在台灣,今年唔記得添,雖然是遲來的祝福,卻是真誠的祝福.
    [版主回覆05/05/2010 14:00:00]多謝你呀, 你真係聰明嘞, 我去左廸士尼呢, 因為一套四款嘅生日徵章, 仲欠一個而家齊晒喇.

    回覆刪除