網頁

2010年4月16日 星期五

私房泰國菜

朋友極力推薦呢間私房泰菜, 佢地平時都係夫婦二人去, 好想約多d人, 可以試多幾個菜式. 我坐車唔認路, 只係知道喺元朗洪水橋附近, 真係食完都唔知喺邊....
炸蝦餅 ~ 似炸魚餅多d, 比較淋身.

豬頸肉 ~ 其實好肥架, 我每次都係一件起兩件止.
釀雞翼 ~ 雖然只係釀左粉絲, 雲耳, 紅蘿蔔等素菜料, 但係漲卜卜, 食一件都好飽.
唔知咩咩炒海鮮 ~ d海鮮好新鮮, 尤其花甲特別鮮味嫩滑無沙, 個個都要話要叫多一碟剩炒花甲呢.
咖喱炒聖子 ~ 辛辣度對我嚟講啱啱好.

咖喱炒花甲 ~ 最鍾意食呢碟, 正!!!

咖喱蟹 ~ 好厚肉,  汁都清埋.

明爐烏頭 ~ 個汁好辣, 食少少ok嘅.
冬陰公湯 ~ 睇個樣都知佢勁辣, 咪攪我嘞!
豬仔包 ~ 質地好懷舊 feel 呢, 應該係d舊式老麵包舖外賣過來的.

炒椰苗 ~ 我都係第一次食椰苗, 唔錯, 不過我係街市都搵唔到嘅!!
飲少少當慶祝吓...........
椰汁西米糕

芒果芋泥 ~ 好清新, 特別加左幾粒白果, 有心思...

我地一行六人就係食左咁多碟菜嘞.........

沒有留言:

張貼留言