網頁

2010年4月27日 星期二

再戰斑蘭雪芳蛋糕

今次用180度焗


焗左10分鐘已經升到去頂


唔通又出問題


好緊張呀


好在升到咁上下無再升



 


 


出爐時好靚喎



 


 


不過未脫模都未知結果



 


 


第一次徒手脫模


成功啦



 


 


軟熟得嚟仲有d彈性



 


 


 



 


 



 


7 則留言:

  1. 成功在嘗試, 原來真係得嘅
    好軟熟呀!!!!!!!!!!!!!
    [版主回覆04/28/2010 20:52:00]所以話...............失敗乃成功之母.
    係好軟熟呀, 仲好有彈性, 按實佢再放手, 佢會彈番起, 係我焗咁耐蛋糕從未試過架, 希望今次唔係撞手神, 以後都係咁好啦.

    回覆刪除
  2. 噢!地利 Oh!tria2010年4月28日 晚上9:22

    靚! 我o係HK食過美心出品,食唔到有乜味道
    [版主回覆04/29/2010 14:49:00]其實都得好清淡嘅斑蘭葉嘅味道, 下次加d椰奶, 或者會更好味.
    我無食過美心果d呀, 佢果d可能只係加斑蘭香精, 所以味道唔特出掛.

    回覆刪除
  3. 喇, 都話你得架喇!!!
    [版主回覆04/29/2010 14:51:00]希望次次都得喇.

    回覆刪除
  4. 哈哈!我喜歡班蘭蛋糕,你今次很成功,真真開心
    [版主回覆05/03/2010 23:10:00]超開心呀, 脫模時好緊張呢.

    回覆刪除
  5. 好靚呀!!! 妳的心情我完全明白, 幾驚妳成了凹仔一族.......好彩touch wood不是........但係妳問今次和上次有咩唔同, 妳又講唔出, 係咪咁呢.
    [版主回覆05/03/2010 23:13:00]哈哈! 唯有話上次個cake d 線路行錯咗.

    回覆刪除
  6. 好靚呀!!
    [版主回覆05/03/2010 23:13:00]多謝到訪! 多謝讚賞!

    回覆刪除
  7. 請問這個模在哪兒買?
    [版主回覆09/01/2010 12:55:00]我喺太古apita買架, 牌子係KAI. 好多賣烘焙用品舖頭都有得買.

    回覆刪除