網頁

2010年4月26日 星期一

行山樂 ~ 石澳龍脊 24-4-2010

出發前先係西灣河水警基地附近的餐廳食午餐,  我地叫左兩個套餐, 有中湯(粉葛, 赤小豆....), 主菜, 白飯, 菜,  甜品, 主菜我地要糖醋排骨,



 


西班牙式煎蛋....原來係薯仔, 意大利銀魚仔煎蛋. 我都係鍾意食港式嘅芙蓉煎蛋多d, 喺大坑東村有間茶餐廳整得好好食架.



 


跟餐甜品, 焗西米布甸,



 


 


都唔知佢咩名堂, 真蛋殼, 內面有奶凍做蛋白, 杧果mousse做蛋黃, 係得意囉.


個套餐嘅配搭梗係覺得怪怪地, 不過都幾多人幫趁架, 喺果區58蚊一個set lunch ok啦.



 


歎完個午餐開始出發囉, 先要行15分鐘到筲箕灣巴士總站搭車, 在某某處落車(唔好問我邊呀, 人地叫落車啦, 我咪落囉), 終點係哥連臣角.


雖然全程只係行左兩個多小時, 不過一開始要上一大段石級, 途中又有d大石頭嘅路, 有段山路無圍欄兼大風, 幾驚吹左我落山呀, 都要用好多體力呢.


 



 



 



 


 


班為食兵團一路行一路已經搵食, 猛打電話睇吓邊度有位食晚飯, 香港經濟真係好左? 打左好多間都無位, 最終訂左新蒲岡嘅得龍飯店. 



薑汁芥蘭: 菜炒得好, 不過多左d油呢


蒜茸灸蒸蝦: 好味.


椒鹽魚鮫: 賣相就靚, 可惜一d魚味都無, 一上枱個個都鬼咁開心, 比佢個外表呃左添.


古噜肉: d排骨雖然封左汁, 但係外層仍然好脆呢.


 



金錢雞 : 食落甘香唔覺肥膩, 最底果塊係全肥豬糕嚟架, 都係食半塊好啦


唔記得咩雞:一般, 唔太滑


話梅豬手: 肉質爽口, 如果再醃耐d更野味.


冬瓜盅: 冬瓜肉都稍熱, 可惜d湯只係和暖嘅


杞子桂花糕: 送嘅, 我無食呀, 因為我一向都唔食中菜飯店嘅生冷甜品.



食完飯仲未完場呀, 又走左去深水埗松記食糖水, 似乎食野多過運動咁.........


3 則留言:

  1. 龍脊話行話左好耐, 始終未行過........
     
    個"人造蛋"好得意呀, 點整個蛋黃入去呢? 不過令我想起祖國的假蛋 :p
    [版主回覆04/28/2010 13:40:00]隻蛋係幾得意嘅, 不過味道唔特出囉, 唔知佢話係杏仁奶凍定椰子奶凍, 兩樣味道都食唔出.
    唔知係咪用唧袋趁d奶凍未凝固得晒, 唧d mousse入去呢.

    回覆刪除
  2. 行完山又大擦一餐剛好打個和, 無損失幾好呀
    果隻蛋我都有啲驚驚哋
    [版主回覆04/28/2010 20:49:00]kakaka ..行完真係好肚餓架!!
    隻蛋都係d奶凍同mousse嚟, 不過最緊要個蛋殼乾淨囉.

    回覆刪除
  3. 噢!地利 Oh!tria2010年4月28日 晚上9:19

    好想知假蛋點整...
    [版主回覆04/29/2010 14:44:00]隻蛋殼係真嘅, 喺頂/底部開左個鉛筆直徑咁大嘅孔, 我諗佢先倒d奶凍, 等佢未凝固時用好幼嘅唧嘴唧d mousse 入去中心, d奶凍同mousse都係杰身, 所以唔會撈亂.......全部我估架咋.

    回覆刪除