網頁

2014年6月4日 星期三

團友聚會

很久沒有和團友在我家開大餐 lu,
因為團友怕我攰, 所以近年的聚會都係去團友屋企, 真係唔好意思呢.
團友好就我架, 我只係整咗少少嘢食,
其他食物都係團友買嚟, 多謝晒你地呀!
今次聚會目的係講下今年秋季去九州行程,
食得好開心呢!

 



今次多了兩位新團友,
特別在花虛買咗靚花點綴下.
 
團友拿手美味沙律,
我就整咗個新鮮士多啤梨沙律汁.

今次食咗三種蠔, 一共六打,
要多謝幾位開蠔猛男呢!
 

真係冰脆鮮味.
 
 特大牡丹蝦, 比起在日本吃的更鮮味.

蝦頭用焗爐烤的功能烤熟, 好野味.
我怕膽固醇當然無食囉.
 
一個羊架原味焗,
一個羊架用保雲酥焗,
團友話要七成熟, 真係考起了,
好彩今次無令團友失望.
 
 鹵水雞翼.

失水準的西班牙海鮮飯,
煮八人份量飯真不易呀.
 


 

還有兩款飯後甜品,
真滿足, 感恩!
其實九州之旅是下一個旅程,
今個月尾會去美國探弟弟一家,
弟弟已經編好行程帶我們去拉斯絰加斯和加州,
另外會抽一兩日去紐約探親戚,
好緊張呀, 早一排已經開始跑下步,
希望整個旅程精精神神.
 
 

14 則留言:

  1. 真喺好豐富食物
    親切同團友成為朋友
    妳真好客,招呼咁多人

    回覆刪除
  2. 嘢食好豐富呀! 嘩, 又去九州又去美國, 好都想呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. haha, 我有dd旅行恐懼症, 去親旅行都會病下, 希望今次精精神神喇.

      刪除
  3. \(◕ヮ◕)/又係黃昏好+早晨喇喂*☁☀。゚
    嘩嘩嘩...超豐富的美食當前...我看飽都好滋味呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢餐好好味呀, 由其是唔使我煮.
      週未快樂喇!

      刪除
  4. 好豐富啊, 我都想食啊. ^^

    回覆刪除
  5. 你真係馬不停蹄,真開心呢。

    回覆刪除
  6. 食物好豐富 , 睇見都好想食 ! 跟住開始旅行 , 超羨慕啊 !

    回覆刪除