網頁

2014年6月26日 星期四

美國遊記六月二十五日 ~ 閒逛Quincy

是日天氣晴朗, 不時吹來涼風。
弟弟和弟婦要返工, 姪女們帶我們四處逛和搵食。
説帶我們步行約15分鐘的店子吃早餐, 愈行愈不對路, 不是15分鐘而是30分鐘喎。

我㸃的早餐法式多士配香腸薯角, 一上枱嚇一跳, 好大份呀。
香港吃的法式多士都是配糖漿甜吃的,這裡鹹食的, 特別得嚟好味道

加一杯滿滿的朱古力,好飽好滿足。


好舒服的小店, 顧客都是上了年紀的老街坊,看見他/她們的樣子令我想起"天繭"這套戲, 故事大概說一些天外生物的蛋掉進一家人的泳池,人類浸了池水會變得愈來愈生後生。 




姪女讀書的學校。

早上吃得太豐富, 中午只吃了一份沙律雞墨西哥包再加杯任飲可樂。
跟著去我至愛的超市,好多野都想買買買。
晩上弟弟帶我們吃中菜, 價錢經濟又美味,一個"薑蔥雙龍"(雙龍即是兩隻龍蝦)都不用30美元,肉質新鮮,蝦鉗的肉質是一梳梳的,不像香港實得得又粉粉的。
影了晚飯的相,最後發覺原來沒有放入記憶咭,白影一場。
用ipad寫blog很不方便,唔能夠得心應手,要想個理想形式先得。

10 則留言:

  1. 今次旅途中也出blog,好勤力喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 在這裡每日都早睡早起,好精神好多時間用。
      希望記低每一日啦,唔知仲有無機會再到美國。

      刪除
  2. 兩隻龍蝦好平呀!! perth 好貴@@

    回覆刪除
  3. 美國的食物份量大英國三倍,你要好好享受呀

    回覆刪除
  4. 份早餐我睇都到覺得飽晒. 我都唔鐘意用ipad寫blog, 好唔順手咁.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度食物份量間間舖都係好大份,有時我地share嚟食,佢地反而覺得怪怪的。
      ipad寫blog好多時整唔好我想整的,因為今次逗留一個月,返到香港咩都唔記得囉,即時記低留個回憶。有時唔記得嘅嘢我都會喺blog搵。

      刪除