網頁

2014年6月25日 星期三

美國遊記六月二十四日 ~ 出發喇

連轉機機程時間差不多坐了一整日飛機,幸好check in時獲通知upgrade了去premium economy , 座位闊落咗,椅子有升起腳踏,舒服得多了。
看了四套戲,食咗兩餐,瞓了幾個失魂覺就到了芝加哥,再轉機坐多兩個半小時到了波士頓。
弟弟和兩個姪女已經在機場等我和husband。
波士頓機場取回行李處是公眾地方的,唔怕比人取走?
全喼都是零食,姪女們最開心喇。
過海關很順利,關員問有沒有食物, 我答有呀, 再問有沒有fresh food, 我話沒有,就行得喇。
我幾個喼都有食物,要查就有排先出到閘囉。

 回到弟弟家已是晚上八點幾,但天色仍然未黑齊。

波士頓和香港時差12小時,所以不用較手錶時間。
心情仍然興奮,第二朝六點幾已睡醒,這裡早上天氣仍然清涼,空氣很清新。
我都未試過朝早六點寫blog咁勤力。
出發前已病了一趟,飲了十多碗中藥, 算入咗數, 之後日子都精精神神架喇。
好期待紐約,拉斯維加斯,加州,和迪士尼。。

12 則留言:

  1. my █▄♡Ve 好姊妹*☁*゚゚晚安甜夢喇★。゚•☾・゚☆。*

    回覆刪除
    回覆
    1. 我現在時間和香港相差12小時呀。

      刪除
  2. 今次唔好再病了, 現得盡慶啲....

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝妳!
      見妳沒有寫blog,希望妳一切安好。

      刪除
  3. 美國啲機場都係咁, 我都諗過會唔會俾人拎走啲行李, 但係有時會有職員check架, 所以都OK啩.

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來係咁,因為喺香港係攞咗行李先出禁區。

      刪除