網頁

2014年6月2日 星期一

今日食咗糉未呢~

又到端午節,
今日天氣好好, 沒有下雨又有些微風,
在家沒開冷氣都可以.

每逢端午節奶奶都包糉比我地,
一食就食咗三十多年,
奶奶包的糉真材實料,
每隻糉都有成粒乾瑤柱, 腩肉, 冬菇, 鹹蛋黃,
囡囡鬼咁有心, 食完打電話比嫲嫲講多謝,
又唔見佢對我地咁細心喎....


祝大家端午節快樂!



10 則留言:

  1. 回覆
    1. 雖然唔多健康, 但係我都鍾意食, 久唔久去粥店食架.

      刪除
  2. yc rity 大家都端午節快樂呀
    囡囡咁有心...嫲嫲包的糉真材實料啊

    回覆刪除
  3. 囡囡咁乖, 應該讚下佢既. 我奶奶包既糉係娘惹糉, 裏面又甜又鹹, 我最憎食, 不過佢身體唔好, 已經好多年無包過, 咁我老公就無得食娘惹糉了. 我只會包廣東咸肉糉, 佢唔鐘意既, 所以今年都懶得包.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呀女有時成支頂心杉咁架~
      又甜又鹹的糉我未食過, 好似有d怪囉.
      端午節又唔算係大節, 所以我地都無做節, 只係食下糉, 包糉好大工程, 我都未包過架.

      刪除