網頁

2013年9月20日 星期五

廸士尼下午茶

 
九月是husband的生日月,
廸士尼白金年票會員會有一個禮物包,
有生日徽章連掛袋和數張優惠劵,
其中最吸引係一張65折購物劵,
一張廸士尼酒店買一送一下午茶劵,
另一張係指定餐廳65折餐劵,
今晚就和媽媽去中菜廳吃晚飯兼追月,
其餘優惠劵要住酒店先可以用到囉。
 

 
攞完禮物包, 
和husband在美國大街的街角餐廳吃下午茶,白金會員有八折呢。
食物做型都是和萬勝節有關。
 




 
 
 
呀jack張紙係用米紙做,食得架,但係仍然未捨得食。
 
 

 
 
 
 
 
 
 
有爆谷的特飲,飲完好飽呀!
其實個tea set兩個人食唔晒架,
吃剩的曲奇,店員好細心用膠盒仔盛好比我地。
  
 
已經有萬勝節粉飾。
 
 
 
好似舊年又係佢嚟喎,
希望今年萬勝節晚間巡遊有新搞作喇。
 
 
 
 
 
 
 
 
 
呢日無玩遊戲呀, 
飲完下午茶, 閒逛一陣就去好朋家賞月喇。
 
 
在樂園門口的大樹擺放好多大南瓜。
 
 
係呀~ 在此要好感謝感謝好友幫忙,把我在yahoo blog幾年來記載下來的生活日誌全都搬過來喇,我的心血不用跟著yahoo blog結束而煙消雲散,好多謝你呀!
 

27 則留言:

  1. 優悠自在的中秋慶生啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 以後有好多優悠時間, husband退休喇.

      刪除
    2. 恭喜呀, 恭喜你們享受人生真正的開始!

      刪除
    3. 謝謝呀! 又另一個階段,可能要習慣下呢!

      刪除
  2. 生日快樂!你地好有童心,幸福!

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 係呀, 好似10月4日開始有d日子開到11點.

      刪除
  4. 入廸士尼嘆下午荼,好寫意呀!追月愉快!

    回覆刪除
    回覆
    1. 優優悠悠咁囉!
      追月快樂! 週末愉快呀!

      刪除
  5. 你呢位朋友真好幫你搬blog

    回覆刪除
    回覆
    1. 朋友好好人,因為都要花好多時間精神,起初搬過嚟時,d相出得好慢,又有好多出唔到,朋友幫我縮細晒所有相,依家出得快好多, 而且所有相都睇到.

      刪除
  6. 回覆
    1. 謝謝呀! 用65折喺廸士尼酒店中菜廳食一餐好抵呀,好開心呢.

      刪除
  7. 迪士尼酒店出名點心好靚!!
    下午茶都咁靚仔!
    咁快玩萬聖節!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 祝妳生日快樂,
      恭喜妳先生榮退!
      有相助朋友真好~~
      我自己繼續努力搬blog,就快搬好一半!

      刪除
    2. 呢年嚟廸士尼在各樣嘢都加左價, 年票有折扣覺得抵d咁囉, 正價未必去幫襯lu.
      謝謝你呀! 係我先生生日呢, 先生退休可以四圍去下囉.
      朋友好好人呀..

      刪除
  8. 有朋友幫你搬,真幸福呢, 我還在努力搬呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 要我自己搬真係唔掂呀, 睇極都唔明佢講咩, 起初都諗住隨緣, 無咗就算囉, 依家安樂晒喇!

      刪除
  9. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  10. 祝 rity 蝦子餅 HAPPY HAPPY Birthday ^^ 身體健康 ^^ 我都試過買年票,不過就影相 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝呀! 在園內影相, 七彩繽紛好靚.
      sorry咁遲先覆, 剛剛去完西葡回來, 適應時差中呢.

      刪除
  11. MY █▄❤VҼ 好姊妹*•。晚安¤*¨☼☁。•*¨*★
    ¤。♦•░大░家░天░天░歡░樂░無░限░F░U░N░。☾❉
    ─╔╗─────╔╗────╔══╗────╔╗─╔╗¸.•*¨*☆
    ╔╝╠═╦╦╗╔╝╠═╦╦╗║╔═╬═╦═╦╝║╔╝╠═╦╦╗
    ║╬║╬║║║║╬║╬║║║║╚╗║╬║╬║╬║║╬║╬║║║
    ╚═╩╩╬╗║╚═╩╩╬╗║╚══╩═╩═╩═╝╚═╩╩╬╗║
    ────╚═╝────╚═╝──────────────╚═╝
    。█.。▄.。.♪ ೋ♫.•°•♩♬。▄.。█.。▄.。█.•*¨*•。•*♬¸.•♩

    回覆刪除
  12. MY █▄❤VҼ 好姊妹•*´¨`*•*☀。早晨•☁・゚*°•❣窩心錫錫❉幸福抱抱★
    11月中我又去BBQ...天氣涼了爽爽喇
    好彩他們一家四口住我隔離居是冇名的
    我可去房屋署投訴・゚強國人這兩天冇聲大大
    不過星期六.日...又巴巴閉閉啦...等我病好他們就C

    回覆刪除
    回覆
    1. 保重呀! 快d好番, 精精神神唔好激氣.

      刪除