網頁

2013年9月5日 星期四

廸士尼仲夏之夜

 
 






上星期廸士尼舉辦左個仲夏夜奇薈,
年票會員連續續會兩次以上,
上網登記就可以參加,
登記左入場就可以玩到11點.
遊人唔多好少玩得咁輕鬆.


有紀念襟章送.
 
 
 
 呢晚食左兩支雪條.
 
降傘奇兵無人排隊.
 
 
好似包場咁.
 
彈彈狗都係無人排隊,
呢個機動遊戲開左咁耐都未玩過,
因為次次經過都要排好耐,
而且又唔係咁好玩,
難得唔使排隊玩一次咁多.
 
包左一卡車.
 

 獅子王劇場有好多卡通人物踩場.
 

 


唔知點解睇睇下好多人半途離場,
可能佢地知道其他地方又有特備節目.
 
 

好快又有萬勝節節目.
 
最後坐埋蜜糖熊卡車,
由開幕至依家, 今次都係第3次玩,
最多人排隊係呢個機動遊戲,
排隊個位又曬又熱,所以無興趣去玩.
 
其實入面都幾得意,
冷氣涼浸浸,
大熱天時坐住車卡入到去,
真係好似過冷河咁.
 
 
 

連shop都好清靜,
雖然今日有7折, 但係無嘢想買呢,
呢晚玩得好舒服,
天氣唔熱, 陣陣涼風,
唔使逼, 無人插隊.
 
又講番個blog先,
真係整到暈陀陀,
d相有d可以揀大中小,
有d又唔得......唉!
不過都好多謝好多朋友喺blog裡講解,
我先開始有d曙光,
唔係真係無心機去寫...
  



17 則留言:

  1. 點解d字行都係唔整齊架, 一時寬一時窄, 激C喇.

    回覆刪除
  2. 去EDIT MODE, 相片 CLICK 一下可改SIZE GA ^^

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 香港都無咩地方好去, 我又唔鍾意shopping, 當去公園咁, 都可以消磨一個下午.
      唔該晒呀, 依家可以分開一個個blog啦,你覺得我個blog顏色順唔順眼, 會唔會好眼花或者好沉色, 我自己睇睇下都想瞓覺咁, 鮮色又怕瞓到眼花花.

      刪除
  4. Disney呢個安排幾好喎.冇咁多人.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 平時時好少玩佢d機動遊戲, 我地一見到要排長龍就走架喇.
      整左個blog咁耐, 依家先留意到可以回覆每一段留言. C唔C吖.

      刪除
  5. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  6. 你真係迪迪迷.
    個blog你整到好靚,我乜都整唔到,下次寫blog可唔可以寫到字大隻D?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我揀左大隻字的, 不過改版面時, D字會變番原始版, 成日要改嚟改去.
      我版面嘅顏色仲未滿意, 想揀隻柔和D色, 改好之後就改番正D字, 之後就定唔搞囉.

      刪除
  7. 回覆
    1. 買左幾年年票, 見慣晒依家好少買lu, 除非送比人做禮物喇.

      刪除
  8. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  9. 回覆
    1. 好似舊年加咗價, 要去多幾次抵番囉.

      刪除