網頁

2013年9月18日 星期三

9月17

 
 
 
今早一起身check check部發芽菜機
發咗3日, 有收成喇,
今次買的綠豆好靚,
芽菜發得好健康呢.


 
是日早餐 ~ creme brulee 酥,
好heavy, 食咗3份2已經唔想再食.
 
 
 
好耐無整麵包,
又要清下櫃嘅材料.
 
 
 
  
啱啱出爐.

 
 
明日早餐~
  


 
今晚晚餐,
芽菜仔煎蛋,
自己發的芽菜特別美味.

 
 
日式咖哩豬扒,
今晚無煲飯,
飲埋湯已經好飽.
 
 
 
 
 


16 則留言:

  1. 芽菜好靚呀,架機貴唔貴,阻唔阻地呀?
    我呢排都好懶整包.

    回覆刪除
    回覆
    1. 架機好似二百幾, 呀女在陶寶買, 好似一般電飯煲咁大, 但係高身少少.
      我都無整包好耐, 唔係要清材料都唔願整.

      刪除
  2. 又有好嘢!
    但芽菜食好少,
    我都喺買算喇!
    麵包好靚
    我都想試下靚太啲包:-)))

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝呀!
      我買芽菜要去大街市, 剩搭車唔塞車嘅話都要20分鐘, 所以要幫襯超市, 超市又無芽菜買.
      依家可以食新鮮芽菜, 芽菜炒淨麵已經好好味呢.

      刪除
  3. 回覆
    1. 好味架, 加咩都得, 芙蓉煎蛋最好味.

      刪除
  4. 回覆
    1. 祖國出品, 在掏寶買的, 掏寶咩都有, 真係意想不到的都有, 朋友最近買左部整麵條機, 加麵粉加水或者其他材料就得, 加晒入去按個制, 一陣間就有一條條麵條出好方便呀, 仲有粗幼圓麵, 雲吞皮都得.

      刪除
  5. 好似去左有機餐廳食大餐 :)

    回覆刪除
  6. 我乜咁岩,我都剛post左篇芽菜炒蛋
    雖然我都幾常煮芽菜, 但唔想屋企又多舊野, 都係唔會考慮你部機lu

    回覆刪除
    回覆
    1. 你的炒芽菜名貴好多呀! 
      都幾佔位架,發芽菜時要用電,要喺電制附近夠位安置佢。

      刪除
  7. 日式咖哩豬扒 :P wa... 流口水:P

    Rity 中秋節快樂 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 中秋節快樂!
      今年中秋月圓又亮又大,你又可以影靚相喇。

      刪除
  8. 芽菜仔煎蛋? 從來未食過喎. 發芽菜機我都係未聽過,好新奇哩.

    回覆刪除
    回覆
    1. 芽菜煎蛋簡單又好味架,炒好芽菜隔去多餘水份加蛋煎就得喇,點茄汁好好味。
      下次再發芽菜時影些相放上來喇。

      刪除