網頁

2013年9月8日 星期日

5小時自助餐之我中咗獎喇

 
今日馬會新一季開始,
有一個特別自助餐,
由中午12時至下午5時,
可以食足5個鐘呢.
 
 
 

最開心係中左獎,
有一座24K包金[開運金鑼], 好cute架.
 
 
 
入場時送每人一個月曆,
內有抽獎卡的,
一揭開見到密麻麻的字,
雖然未知有什麼獎,
已經開心咗出嚟喇.
但係月曆的月份由9月至出年9月,
唔多啱我用呢.
 
 
 
朋友又抽中咗一支金鉑原子筆,
皆大歡喜!
 
 
 
欣賞馬匹的地方,
即係觀察一下馬馬的狀態.


 
終點囉,
即係有人歡喜有人愁的地方.


 
自助餐有即點的波士頓龍蝦,
我食咗一隻呢.
 
 

 
有3個產地的即開生蠔,
但係唔太肥美.
 
 

 
有魚生.....
唔知點解無興趣食. 
 



 
 


鵝肝凍,
當然無食喇.

 

 
 各式甜品,
我只係食咗芒果布甸, 桂花糕,
和滑一滑的豆腐花.

 
 
 
3點鐘食完午餐,
跟住係下午茶,
食得好飽, 今晚唔使食飯囉.
 
 
 
 
 
 


20 則留言:

  1. 咦? 在post下面, 張貼者和標籤之間的"M B t f g+....." 那行是怎樣加上去的呢?

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 我都唔知呀, 一開始就有, 都唔知要嚟做咩.

      刪除
  3. 回覆
    1. 我只係食咋, D馬仔我一個都唔識.

      刪除
  4. 回覆
    1. 謝謝你呀!我好少抽到獎, 好開心呢.

      刪除
  5. 中咗獎喇★ 開心萬事得 ★

    回覆刪除
  6. 暫時修復唔到, 開住個blog 2 做backup .....

    回覆刪除
  7. 希望佢自己正常返喇, 個頁頂咁肉酸真係唔想睇, 暫時都唔寫新blog住, 費事嘥神.

    回覆刪除
  8. 我都按過了...不知可解...還是要打驗碼呀\(。◕‿◠。)/

    回覆刪除