網頁

2012年3月8日 星期四

台北3日兩夜~ 第二日:野柳地質公園~基隆夜市~九份~陰陽海~十分~平溪~菁桐​站~臨江街夜市(一)

呢日約咗司機10點在酒店門口等,  去咗好多景點, 不過都好輕鬆呀.
去野柳地質公園時遇著國際馬拉松封了路, 塞了十幾分鐘車, 其餘路程都好暢通.
好幸運地原本九份星期日私家車唔可以上, 但係又上到, 我地走時就封路啦! 天氣又好!
司機叔叔都讚我們好運呢!




野柳地質公園好大霧







雖然灰朦朦, 風景好美!









有好多石都有名稱, 例如仙女鞋, 豆腐石, 駱駝石...等等.
最出名係女王頭啦, 要同女王影相要排隊呢!



好多菇菇呀..................
香港再唔出太陽, 我屋企都有架啦!













正中近海嗰個咪係女王頭囉......要好有想像力架!

















海邊石縫, 當海水打上湧入石縫時, 會發出打鼓嘅聲.....
聲音好立體呀.




離開公園去基隆夜市逛逛, 順便食午飯.



我地係呢間舖食午飯, 魯肉飯好好味..



到九份啦, 真係人山人海.
團友比人踩咗拾幾腳, 好彩我兩次咁多啦!








好大舊蘿蔔糕..



好大鄉里好多食物品都未見過.


好多人食, 好在我無試....


後來我個女話我知, 好難食架, 好大陣臭筍味喎.
見到都知唔好食囉...


行完九份啦......
又要迫返落山囉.........




3 則留言:

  1. 野柳地質公園有少少似香港的東平洲, 當然無咁多別緻的石頭啦, 大自然的力量真神奇
    [版主回覆03/09/2012 18:17:05]好耐無去過東平洲, 都忘記是怎樣, 要搵日去吓.

    回覆刪除
  2. 仙女鞋, 豆腐石, 駱駝石...D名咁有趣!
    [版主回覆03/14/2012 11:33:45]係呀, 不過睇番嗰舊石, 要加D想像力先似囉.

    回覆刪除
  3. 我好鐘意食用春卷皮包的冰淇淋,內有花生糖碎及香菜
    [版主回覆03/14/2012 11:36:23]呢個我見到有好多人食, 不過嗰時好飽食唔落, 剩係買咗一份炸墨魚幾個人食.

    回覆刪除