網頁

2011年10月2日 星期日

美加遊之到華盛頓D.C.運吉

在華盛頓租咗兩晚酒店, 預算逗留3日兩夜, 到華盛頓最主係要途經紐約時,  husband 要去Police & Fire Game大會預先報到, 但係辦完報到手續之後, 喺紐約嘅林肯隧道塞咗好耐車, 去到華盛頓已經天黑咁滯.

在酒店食晚飯時, 見到電視新聞講個颶風  (即係個 "Irene" 呢, 好勁呀,係屬於hurricane Category 3),  會由華盛頓掃上去紐約再過Boston, 仲話要撤離成百萬人, 想起之前新奧爾良受颶風侵襲的景況, 很可怕呢, 我連飯都無胃口食!

我地要決定係咪早一日落紐約, 因為如果照原定計劃, 即係住兩日先去紐約, 好有機會同 "Irene"一齊去紐約, 咁係公路好危險呢, 而且細佬車咗我地去紐約, 佢仲要揸車返Boston屋企, 就更加危險; 最終決定嘥一日酒店, 第二朝check out 走人, 仲要通知紐約的酒店我地會提早一日到, 所以喺華盛頓得好短時間, 真係運吉~~~不過最緊要安全....


行車途中會有d休息站, 可以食吓野...



唔知點解, 見到呢d, 唔買睇吓都開心架~



本來打算參觀這航空母艦, 後來因打風無睇, 有d可惜!





在華盛頓都係選擇住Marriott, 只係瞓咗一夜, 對間房無晒印象..



開餐啦, 一坐低 d staff 就擺 d 麵包上台, 麵包表面的海鹽, 初初食都ok, 食落都幾鹹, 不過好快食晒 lu, 佢又拎過d麵包嚟, 梗係知我地肚餓嘞.



每道菜都做得很好呢~



酒店四處的通道都無人.





房窗外的景~



第二朝一早要離開酒店lu, 趕去紐約前, 爭取時間睇多少少景點.
華盛頓紀念塔因為早前地震損壞, 無得入去參觀



雖然打風, 天氣仍然很寂靜的~






中間部位的裂痕係咪地震做成的呢???











由華盛頓出紐約會經過 New Jersey, 呢個State嘅電油比其他State平幾毫子一加侖, 所以很多司機駛經New Jersey都會入油的, 喺New Jersey嘅油站, 法律規定司機係唔可以自己入油, 一定要由油站職員入油.



唔可以著住架車, 又唔行; 係咪即係停車要熄匙呢 ~



陪我地四圍去的可愛小狗~~~


5 則留言:

  1. Pandora 香傭講法文2011年10月4日 凌晨2:52

    oh, so strange, no self service
    [版主回覆10/06/2011 00:24:00]係啦, 都唔明解???

    回覆刪除
  2. 噢!地利 Oh!tria2011年10月7日 下午6:50

    no self service? 係咪以前好多人入咗就走呢?
    [版主回覆10/08/2011 00:20:08]係"千奇百趣:先啱
    [版主回覆10/08/2011 00:19:04]有心走, 人地幫你入完油都可以走; 第二個 state 又可以自己入油.
    美國好多野古古怪怪, 有次我地去食麵, 6個人坐埋一齊要另外比多5% service charge, 我地咪分開兩張枱坐囉, 真係千其百趣.

    回覆刪除
  3. 係美國入油,同加拿大好唔同!
    美國入油,差不多全部都係要你先俾錢,後入油!係怕你入完油就走咗去! Pump & run! (撞車不顧而去係 Hit & Run!) 唔准自己入油,就更加可以防範你 pump & run!
    加拿大除非半夜十二後,否則好少要你先俾錢,後入油!加拿大絕大部份油站都係車主自己入油,後俾錢嘅!
    兩國治安,由此可見一斑!
    [版主回覆10/12/2011 17:40:08]原來如此....icic

    回覆刪除
  4. 我8月初到華盛頓紀念塔,可以上到塔頂參觀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我們已經上網買了票,可惜關閉無得上塔頂。

      刪除